موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیستمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخباری که در فضای مجازی پیرامون حذف ارز ۲۸۵۰۰تومانی گوشت قرمز منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
سرپرست مدیرعاملی استقلال علاقه ای به پاسخ درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید آبی ها نشان نداد.
فدراسیون فوتبال ایتالیا به سرعت شایعه تماس ناپولی با روبرتو مانچینی را تکذیب کرد. گفته می‌شد ناپولی قصد دارد مانچینی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند.
مهدی محمدنبی، طی مصاحبه‌ای انتخاب هتل الریان برای تیم ملی را قطعی ندانست. این در حالی است که فدراسیون ظهر امروز از انتخاب این هتل خبر داده بود.
بر اساس قانون اساسی ترکیه در صورت مرگ رئیس جمهور، رئیس مجلس ملی بزرگ ترکیه تا انتخاب مجلس جدید در این سمت خواهد بود. قانون اساسی می‌گوید که در صورت غیبت رئیس جمهور به دلیل بیماری، مسافرت و در صورت خالی ماندن ریاست جمهوری بر اثر فوت یا استعفا یا به هر دلیل دیگر رئیس مجلس ملی بزرگ ترکیه به عنوان سرپرست ریاست جمهوری خدمت می‌کند و تا زمانی که رئیس جمهور وظایف خود را از سر گیرد، یا رئیس جمهور جدید انتخاب شود، از اختیارات رئیس جمهور برخوردار است».
وزارت صمت، ادعای رسانه‌های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... درباره اینکه وزیر صمت، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده، تکذیب کرد.
در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به دلیل انتخاب چهار دروازه‌بان در لیست نهایی جام جهانی قطر، به شایعات روز گذشته درباره لیست تیم ملی هم واکنش نشان داد و گفت: منافع تیم همیشه بالاتر است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از خبرنگاران عذرخواهی می کنم.
روابط عمومی کل سپاه با رد انتساب برخی کانال‌ها به این نهاد اعلام کرد: همانگونه که در گذشته هم تاکید شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
این نخستین بار نیست که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، شایعاتی در مورد انتصاب علی لاریجانی به سمت‌های مختلف مطرح می‌شود. پیش از این هم خبرهایی مبنی بر ریاست او بر هیات امنای دانشگاه آزاد و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح بود که این خبرها هم پس از مدتی تکذیب شد.
ئیس دفتر وقت معاون اول سابق گفت: در خصوص موضوع توصیه انتصاب یکی از مدیران شرکت مذکور؛ نه تنها فرد یاد شده هیچ نسبتی با ایشان ندارند بلکه توصیه‌ای نیز برای بکارگیری نامبرده صورت نگرفته است.
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه ای خبر رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد.
جمعه و همزمان با آخرین روز برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور شمارشان را ۷۰ مورد اعلام کرد و تاکید نمود که این موارد با ابتکار عمل سازمان مطبوعش شناسایی و دستگیر شده اند، دیروز به ۴۵۰ پرونده، آن هم تنها در گروه آزمایشی علوم تجربی افزایش یافت و دیشب در گفت و گوی رئیس سازمان با رسانه ملی، مشخص شد به ۴۸۰ مورد رسید
دولت دخالت در انتخاب سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ