دادستان تهران با اشاره به اسناد و مدارک این پرونده، تصریح کرد: در سال ۹۷ بازار داخلی به یکباره با کمبود مواد اولیه پتروشیمی رو به رو و قیمت طیف وسیعی از کالا‌ها از جمله خودرو، ظروف یکبار مصرف، بسته بندی کالا، وسایل آزمایشگاهی و پزشکی و مواد ساختمانی که خوراک اولیه شان مواد پتروشیمی بود افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست مدیرعامل یکی از شرکت‌های خصوصی در حوزه انرژی صادر شد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۱۰ نفر به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی خبر داد.
دادستان تهران گفت: برای اعضای باند جرایم خشن که به صورت مسلحانه از طلافروشی‌های تهرانپارس سرقت می‌کردند و موجب ایجاد رعب و ناامنی می‌شدند؛ در دادستانی تهران، کیفرخواست صادر شده است.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور خبر داد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد.
دادستان تهران گفت: در خصوص توییت‌های زیباکلام و منصوری درباره بدحالی دختران دبیرستانی که توسط این دادستانی اعلام جرم شده بود، نامبردگان به دادسرا احضار شدند.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای یک ابربدهکار بانکی که با اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و عدم باز پرداخت تسهیلات بانکی ریالی و ارزی، مال نامشروع تحصیل کرده بود، خبر داد.
دادستان تهران از ارسال کیفرخواست متهمان به قتل شهید آرمان علی وردی به دادگاه خبر داد.
دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.
دادستان تهران در خصوص تخلف مدیران یکی از بانک‌های کشور در پایتخت، گفت: کیفرخواست مدیر و چهار کارمند بانکی به اتهام اهمال و قصور در انجام وظیفه صادر شد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست عامل به شهادت رساندن شهید سلمان میراحمدی خبر داد.
دادستان تهران گفت: برای ۹ نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز ، احتکار داروهای کمیاب و توزیع داروهای تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق،صادر شد.
دادستان تهران از ارسال کیفرخواست پرونده رمز ارز «دریک» به دادگاه خبر داد.
​​​​​​​دادستان تهران گفت: کیفرخواست رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس دائر بر اخذ رشوه به میزان ۷۰ قطعه سکه تمام بهار و۱۰ قطعه نیم سکه صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمین آشوب‌های اخیر در تهران به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» و ارسال آن‌ها به دادگاه خبر داد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور ۶۰ کیفرخواست برای دستگیر شدگان در اغتشاشات خبر داد.
دادستان تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده خبر داد.
دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست زورگیر اتوبان نیایش با اتهام محاربه صادر شد، پرونده امروز به دادگاه ارسال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ