تصادف اتوبوس حامل میهمانان مراسم عروسی در غرب هندوستان، دست کم ۲۵ کشته برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق شدید ۳۰ مغازه در بازار تهران خبر داد.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از وقوع حریق برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دامغان- شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم داشت.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی - از آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند.
پس از اطفای حریق یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو، خدمات رسانی در این خط به صورت عادی در حال انجام است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
سمنان- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق در واحد رنگ کارخانه تولید اتوبوس سمنان مهار شد
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه حوالی صبح امروز حریق یک دستگاه اتوبوس در محور میامی-شاهرود مهار شد، گفت: ۳۱ مسافر این اتوبوس امداد رسانی شدند.
آزادشهر-اتوبوس مسافربری در خروجی آزادشهر دچار حریق شد.
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از آتش سوزی اتوبوس در آذربایجان شرقی با ۳۰ سرنشین خبر داد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران علیه این تیم در پیش گرفته اند گفت: در دیدار برابر آلومینیوم هم داور یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نکرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.
وحید اسکندری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت که این حادثه برای یک گروه از زائران که انفرادی و خانوادگی به عراق سفر کرده بودند، رخ داده و خوشبختانه هیچ مصدوم و یا تلفات جانی نداشته و کسی هم دچار خفگی نشده است، چون در لحظه وقوع حریق، اتوبوس خالی از زائر بوده است.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
شیراز - رئیس پلیس راه سعادت شهر استان فارس گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت نقص فنی در محور شیراز - ابرکوه دچار حریق شد.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ