فهرست وزنه‌برداران ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال ناچار است در ترکیب تیم برنده دست ببرد و تغییری را برای دیدار دوم در لیگ بیست و سوم ایجاد کند.
تیم ایران با هفت وزنه‌بردار نوجوانان و ۴۸۸ امتیاز سوم شد. تیم‌های هند و ازبکستان به ترتیب اول و دوم نوجوانان آسیا شدند.
ترکیب نهایی تیم‌های ملی وزنه‌برداری پسران نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
با تصمیم کادرفنی تیم ملی وزنه برداری ۶ وزنه‌بردار از ترکیب تیم ملی خط خوردند.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری اردو پس از مسابقات قهرمانی جهان در ریاض و همچنین اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی هانگژو از عربستان خبر داد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا وزن‌کشی کرد اما وزنه نزد و به این ترتیب اولین مسابقه گزینشی المپیک خود را پشت سر گذاشت.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران پس از صحبت با کادرفنی به خانه برگشت و کادرفنی باید یک نفر دیگر را خط بزند تا ترکیب ایران در قهرمانی آسیا مشخص شود.
وزنه برداری اوکراین برای سومین بار بعد از پایان بازی‌های المپیک توکیو با نقض قوانین دوپینگ روبرو شد و به این ترتیب حضور در بازی‌های المپیک پاریس را از دست خواهد داد.
۱۷ وزنه بردار برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران، اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند.
ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی اعلام شد.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ترکیب تیم پناهندگان را برای حضور در رقابت‌ها اعلام کرد.
فدراسیون وزنه‌برداری ایران که طی چندسال اخیر لا عملکرد بد رئیس بازنشسته قبلی، جایگاه بالایش در تشکیلات کنفدراسیون آسیا را تا حد زیادی ازدست داده بود، بار دیگر با سرپرست جوان خود به ترکیب هیات اجرایی برگشت.
دو وزنه‌بردار دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در دسته های ۸۱ و ۸۷ کیلوگرم به ترتیب پانزدهم و دهم شدند.
تیم ملی وزنه برداری زنان ایران با ترکیبی جدید و تنها با یک وزنه بردار با تجربه قدم به قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا می‌گذارد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون‌ وزنه‌برداری گفت: همه کسانی که به قهرمانی جهان اعزام می شوند طبق گزارشی که کادر فنی داده است شانس کسب مدال را دارند.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
تیم ملی ایران با هفت وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا شرکت می کند.
رییس انجمن وزنه‌برداری کارگران با اشاره به اعزام ۳ وزنه‌بردار برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه، اظهار کرد: تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بحرین مشخص شد.
رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از اعزام تیم وزنه برداری کارگران برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه خبر داد.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری خبر داد ترکیب نهایی تیم اعزامی بانوان به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا روز سی‌ام شهریور مشخص خواهد شد.
الهام حسینی در دسته ۸۱کیلوگرم وزنه برداری با مهار وزنه ۱۰۰کیلوگرمی مدال طلای یک‌ضرب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ