فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ترکیب تیم پناهندگان را برای حضور در رقابت‌ها اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تنیس روی میز جوانان دختر با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم تنیس روی میز جوانان دختر با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
شب گذشته تیم ملی پرتغال در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم بوسنی رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان ایران راهی لیگ رومانی شد.
تیم فوتسال اتلتیکو تورکال با برتری در دیدار آخر خود به سطح اول فوتسال اسپانیا راه یافت.
تیم اتلتیکو تورکال با حضور دختر فوتسالیست ایرانی موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.
سرمربی ایرانی تیم ملی عراق توضیحاتی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از حضورش در این کشور داد.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان در مدرسه کشته شد.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان کشته شد.
ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی اعلام شد.
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه‌ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
دختر رکابزن ایران برای فصل جدید مسابقات با یک تیم اماراتی قرارداد بست.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که عضو پیشین تیم ملی اسکیت ایران بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است.
تیم فوتبال نونهالان دختر کشورمان امروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان (میزبان) این رقابت‌ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
سرمربی نامدار و باتجربه فوتسال ایران قراردادش را با تیم ملی فوتسال زنان کویت به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد تا حضوری ۶ ساله را در فوتسال کویت تجربه کند.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
پوپک بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی دست به یک حرکت جالب بزند
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل مقدونیه شمالی میزبان رقابتها شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ