مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران موضعگیری کرده و از تعهد جو بایدن در قبال تل‌آویو خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزادی جاسوسان آمریکایی در ایران را گامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر در رابطه با ایران ندارد.
رصد تحرکات جدید مقامات نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد گویا واشنگتن و تل‌آویو در حال پیاده‌سازی توطئه و فتنه‌ای جدید در غرب آسیا و در داخل ایران هستند.
یک مقام ارشد امنیتی آمریکا برخی گزارش‌ها درباره توافق با عربستان برای عادی‌سازی روابط ریاض و تل آویو را رد کرد.
روسیه، از آمریکا، انگلیس و فرانسه خواست به خاطر آسیب‌هایی که به آفریقا وارد کرده‌اند، به این قاره غرامت پرداخت کنند.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به پیامدهای اقدامات کابینه این رژیم اعلام کرد که نتانیاهو تنها ۲ گزینه پیش رو دارد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که ایران یک تبعه آمریکایی دیگر را زندانی کرده است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از دولت آمریکا، اعلام کرد که این کشور دیگر همپیمان نزدیک تل آویو به شمار نمی‌رود.
منابع آگاه در رژیم صهیونیستی از خشم نخست وزیر این رژیم نسبت به عملکرد سفیر تل آویو در واشنگتن در خصوص عدم دعوت کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو برای سفر به آمریکا، خبر دادند.
یک شخصیت آمریکایی نزدیک به جو بایدن از آغاز روند بازنگری واشنگتن در روابط خود با تل‌آویو خبر داده است.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا از دلیل اصلی تعلل ناتو در پذیرش اوکراین در این ائتلاف نظامی شرایط کنونی پرده برداشت.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، اظهارات دو پهلویی در قبال موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو مطرح کرد.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که آمریکا نشست «نقب» در مراکش را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.
بنیامین نتانیاهو در جریان بازدید از تجهیزات جنگی صنایع نظامی این رژیم با تکرار ادعای بی‌اساس خود ضد تهران به سیاست واشنگتن در توافق احتمالی با تهران تاخت.
سران امنیتی تل آویو از تیرگی روابط کنونی بایدن و نتانیاهو در پی جنجال اصلاحات قضائی وی در فلسطین اشغالی بسیار ناخشنودند، زیرا به کاهش نفوذ تل آویو در سیاست خارجی واشنگتن انجامیده است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو برای واشنگتن منافعی در پی دارد.
رسانه‌های عبری زبان در خبری معنادار از لغو سفر برنامه‌ریزی شده وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی طی هفته آینده خبر دادند.
پایگاه خبری آکسیوس آمریکا اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی هفته آینده برای بررسی عادی سازی روابط با عربستان و پرونده هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر خواهند کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
به وجود آمدن یک بحران واقعی در روابط میان اسرائیل و آمریکا در کنار اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به سوریه بعد از ۱۲ سال از موضوعاتی است که روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
سفیر اسبق ایتالیا در تهران می‌گوید که بی‌ثبات‌سازی ایران هم به نفع واشنگتن و هم به نفع تل‌آویو است و به همین دلیل زمابندی حمله به اصفهان تصادفی نبوده است.
واشنگتن قرار است در مقابل امضای توافق هسته‌ای با ایران و بازگشت به برجام، امتیازات و بسته جبرانی امنیتی در اختیار تل آویو قرار بدهد و تاکید می‌کند گفتگو‌ها درخصوص این بسته هنوز رسمی نشده است، اما به محض امضای توافق هسته‌ای، این "امتیازات جبرانی" هم علنی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ