یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰ نهاد مختلف در زمینه خودرو تصمیم‌گیر هستند که این مسئله هرگونه تصمیم‌گیری و پیگیری واحد را دشوار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
در آیین رونمایی از سند رودخانه کرج به نام دولت جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ فقره سند رودخانه کرج به نماینده وزارت نیرو تحویل داده شد.
درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها را به عموم مردم ارائه می کند.
یزد- مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان یزد با تأکید بر اینکه مالکیت‌ها و خرید املاک باید به‌صورت سند رسمی باشد، گفت: وکالت، مالکیت محسوب نمی شود و مردم از خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: مالکیت ۹۹ درصد اراضی ملی این استان تثبیت شده است.
رئیس و قاضی مجتمع حل اختلاف شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان تاکید کرد: حقوق مالکیت فکری دانش بنیان‌ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف تخصصی صیانت می‌شود.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
مالکیت مشترک شرکت صنایع ملی مس ایران بر مس رفسنجان و مس کرمان برای شاگردان محمد ربیعی دردسرساز شده است.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت که 10 خرداد نتایج نهایی در این خصوص اعلام می شود ولی باشگاه ها می توانند امشب در سامانه مذکور، از نتیجه اولیه اطلاع کسب کنند.
روزهای مهمی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم خواهد بود.
رئیس دیوان محاسبات گفت: شرکت‌های دولتی توسعه‌ای و دارای مالکیت عمومی متعلق به دستگاه‌های اجرایی بخش عمومی، مشمول نظارت دیوان محاسبات خواهند بود.
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
مالکیت باشگاه های لیگ انگلیس برای کدام کشورهاست؟
نماینده مجلس از بازگشت ۶۰ هکتار از املاک موقوفه هلال‌احمر که در اختیار دیگر دستگاه‌ها بوده، به جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه متفاوت واگذار خواهد شد.
پورابراهیمی گفت: امسال سود مردم از محل مالکیت سهام عدالت در حوزه شرکت‌های بورسی و غیر بورسی ۲ و نیم برابر افزایش می‌یابد.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت:مانند هر حوزه حقوقی دیگر،حقوق مالکیت فکری هیچ ارزش واقعی ندارد مگر اینکه قابل اجرا باشد.
مدیرعامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال بررسی خانه مرحوم ابتهاج در تهران هستیم. این خانه در خیابان فردوسی قرار دارد، اما مالکیت آن متعلق به شرکت سیمان تهران از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
رئیس سازمان فضایی گفت: ماهواره خیام ماهواره سنجشی با دقت یک متر بوده که منحصر به فرد است و علاقه ای نداشتیم که قبل از پرتاپ و مدارگذاری و استیبل شدن ماهواره درباره آن اطلاع رسانی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ