رئیس سازمان ثبت اسناد گفت:مانند هر حوزه حقوقی دیگر،حقوق مالکیت فکری هیچ ارزش واقعی ندارد مگر اینکه قابل اجرا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
در آیین رونمایی از سند رودخانه کرج به نام دولت جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ فقره سند رودخانه کرج به نماینده وزارت نیرو تحویل داده شد.
یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰ نهاد مختلف در زمینه خودرو تصمیم‌گیر هستند که این مسئله هرگونه تصمیم‌گیری و پیگیری واحد را دشوار کرده است.
یزد- مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان یزد با تأکید بر اینکه مالکیت‌ها و خرید املاک باید به‌صورت سند رسمی باشد، گفت: وکالت، مالکیت محسوب نمی شود و مردم از خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ضمن اشاره به اینکه ایران موضوع پناهجویان را بر اساس ارزش‌های اسلامی دنبال می‌کند، گفت: رویکرد کشورهای غربی در قبال پناهجویان گزینشی است.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: مالکیت ۹۹ درصد اراضی ملی این استان تثبیت شده است.
رئیس و قاضی مجتمع حل اختلاف شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان تاکید کرد: حقوق مالکیت فکری دانش بنیان‌ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف تخصصی صیانت می‌شود.
وزیر دادگستری گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای همکاری وزارت دادگستری و جهاد دانشگاهی بخصوص در حوزه مالکیت فکری و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی وجود دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی ارائه شده تا بحث مالکیت فکری از جنس مالکیت ثبت پتنت و فناوری مورد بررسی قرار بگیرد.
مالکی گفت: همکاران ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین در سراسر کشور در بازه زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۱۳۷ مورد تعرض به زمین‌های دولتی را به صورت فوری رفع کرده‌اند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: اقتصاددانش‌بنیان با مالکیت فکری ودارایی‌های نامشهود توسعه می یابد.
مالکیت باشگاه های لیگ انگلیس برای کدام کشورهاست؟
ایرانداک با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اولین دوره آموزشی مالکیت فکری و ثبت اختراع را برگزار می‌کند.
نماینده مجلس از بازگشت ۶۰ هکتار از املاک موقوفه هلال‌احمر که در اختیار دیگر دستگاه‌ها بوده، به جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیات کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی قرار گرفت.
معاون فناوری وزیر علوم گفت: عدم توجه به مالکیت فکری از عمده ترین مشکلات حوزه فناوری است که اگر در این بخش به صورت ویژه وارد نشویم در سال های آینده در حوزه دانش بنیان هم به مشکل برمی‌خوریم.
برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه متفاوت واگذار خواهد شد.
پرونده چندین ساله شکایت از فدراسیون کشتی با موضوع مالکیت فکری در خصوص طرح استفاده کارت های کشتی از فدراسیون های قبل تاکنون، به نفع فدارسیون کشتی بسته شد.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
رئیس سازمان فضایی گفت: ماهواره خیام ماهواره سنجشی با دقت یک متر بوده که منحصر به فرد است و علاقه ای نداشتیم که قبل از پرتاپ و مدارگذاری و استیبل شدن ماهواره درباره آن اطلاع رسانی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ