در هر دقیقه نزدیک به ۲ هزار و ۴۳۱ نفر از بخش کشاورزی محدوده خاورمیانه خارج و نزدیک به ۱۰۶ آبادی خالی از سکنه می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از افزایش آمار آوارگان سودانی در جریان درگیری‌های کنونی در این کشور خبر داد.
در روز جهانی پناهندگان، رسانه‌های فلسطینی آماری از شمار آوارگان و پناهندگان فلسطینی در نقاط مختلف جهان ارائه کردند.
ایران در بین همسایگان افغانستان مقصد اکثریت پناهندگان افغانستانی به شمار می‌آید، اما چرا با وجود تفاوت های فرهنگی این مهاجران ایران را انتخاب می‌کنند؟
معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، ایران را مقصد ۶۳ درصد از پناهندگان افغانستان عنوان کرد.
اقتصاد، پناهندگان و عدالت به‌عنوان سه موضوع اصلی در این رقابت مطرح شده است و رای‌دهندگان این سه را مهم‌ترین چالش امروزی ترکیه می‌دانند.
رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ هزار سودانی به دلیل درگیری‌ها به کشورهای همسایه پناه برده‌اند.
ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، که خود در کمپ پناهندگان به دنیا آمده از کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد به دلیل نقشی که در کمک به پناهنده‌ها دارد تمجید کرد.
ادعای بازگرداندن ورزشکاران مهاجر و پناهنده ایرانی اگرچه به‌تازگی از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو مطرح شده، ولی موضوع چندان جدیدی نیست؛ اما مشکل اینجاست که برخلاف وعده‌های مکرر، تا به الان موفق نشده‌اند ورزشکاری نامی را که بتواند در حد کسب مدال در رقابت‌های آسیایی یا المپیک برای ورزش ایران افتخار کسب کند، برگردانند
سه ورزشکار ایرانی در تیم پناهندگان اروپا حضور دارند و مقرر شده که از اواخر خرداد در باز‌ی‌های اروپایی شرکت کنند. نکته شایان تأمل اینکه تیم مذکور کلا پنج عضو دارد که سه نفر از آن‌ها ایرانی هستند و یکی از آن‌ها هم تجربه حضور در ایران را داشته است! با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که درصد بالایی از این تیم را ورزشکاران مهاجر ایران تشکیل داده‌اند که هرکدام بنا بر دلایلی تصمیم به ترک ایران گرفته‌اند.
کمیساریای عالی امور پناهندگان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌ها و خشونت در سودان، تاکنون ۴۰ هزار تن از اتباع غیر سودانی خارطوم، پایتخت سودان را ترک کرده‌اند.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ترکیب تیم پناهندگان را برای حضور در رقابت‌ها اعلام کرد.
دو وزنه‌بردار پناهنده ایرانی در تیم پناهندگان المپیک!
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان شرایط فعلی سوریه پس از زلزله را نیازمند حمایت جدی دانست.
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد که طبق تخمین های اولیه، در پی زلزله مرگبار اخیر در سوریه ۵.۳ میلیون نفر آواره و بی خانمان شده اند.
سخنگوی کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد تاکید کرد که برای کمک به زلزله زدگان سوری باید ملاحظات سیاسی را کنار گذاشت.
رئیس آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت که کی‌یف و دولت های اروپایی باید برای موج احتمالی فرار مردم از جنگ آماده شوند.
۴ ورزشکار از سوریه، ۳ ورزشکار از افغانستان و ۴ ورزشکار از کشورهای مراکش، ایران، اتیوپی و کامرون در این لیست قرار دارند.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
مسئول کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در عراق و اقلیم کردستان امروز (شنبه) فاش کرد که طی ده ماه گذشته نزدیک به ۷۵ هزار شهروند عراقی از این کشور مهاجرت کرده‌اند.
در حالی که مقامات ایرلند از احتمال خوابیدن پناهندگان اوکراینی در خیابان خبر می‌دهند، جلسه‌ای در خصوص بحران کاهش تدارکات برای این افراد تشکیل خواهد شد.
اوِر مابیل، ستاره تیم ملی استرالیا، در یک کمپ پناهندگان در کشور کنیا بزرگ شده اما با طی کردن مسیری عجیب و غریب حالا منتظر است با پیراهن استرالیا در جام جهانی قطر به میدان برود.
کمیته حقوق بشر سوریه تصریح کرد که مقامات یونانی، پناهندگان سوری را شکنجه و زندانی می کنند و این با تعهدات حقوق بین المللی در تناقض آشکار است.
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که وضعیت بغرنج مردم سیل زده پاکستان نیازمند کمک های مالی فوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ