در روز جهانی پناهندگان، رسانه‌های فلسطینی آماری از شمار آوارگان و پناهندگان فلسطینی در نقاط مختلف جهان ارائه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با تغییر چشمگیری مواجه نشده و در همان ابتدای کانال ۲۸ میلیون تومان معامله می شود.
مقامات امارات از برنامه های خود برای جذب توریست خبر دادند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۱۳۸هزار تومان است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که ۷ میلیون شهروند عراقی از تغییرات آب و هوایی متأثر شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گویا در مناطق محروم و روستاها قبوض برق و گاز با قیمت‌های بسیار غیرمنطقی برای خانواده‌ها صادر شده است که کمیسیون انرژی مجلس باید به این موضوع ورود کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد که در این کمیسیون حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با بیان این‌که «حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است»، گفت که در سال آینده بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از هزینه تمام شده ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در دامنه متری ۷ میلیون تومان خبر داد.
اصفهان-معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: سالانه ۷ میلیون اصله نهال در اصفهان کشت می شود.
اصفهان-معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: این استان در طرح ملی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴سال با مشارکت ارگان‌ها سالانه ۷میلیون اصله درخت با نیاز آبی کم می‌کارد.
اصفهان-معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: این استان در طرح ملی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴سال با مشارکت ارگان‌ها سالانه ۷میلیون اصله درخت با نیاز آبی کم می‌کارد.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام گزارشات هواشناسی از بیستم دی ماه جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را فرا میگیرد؛ بنابراین درخواست ما از مردم این است که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
معاون دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات ۲.۵ میلیون تن قیر در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
معاون دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات ۲.۵ میلیون تن قیر در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
شهردار تهران از خسارت ۵۰۰ میلیاردی به شهر طی اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیون دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۱ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
فدراسیون کشتی به قول خود مبنی بر پرداخت حقوق ماهیانه به مدال‌آوران کشتی ایران در رقابت‌های جهانی صربستان عمل کرد.
۷ میلیون دانش‌آموز، معلم ورزش ندارند
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ۷ میلیون دانش آموز معلم تربیت بدنی نداریم که این امر یک زنگ خطر است.
توئیتر در ماه ژوئن با پرداخت ۷ میلیون دلار غرامت به افشاگری که رئیس شرکت تسلا از وی برای متهم کردن توئیتر استفاده کرده بود، موافقت کرد.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود خراسان رضوی و شهر مشهد طی دهه پایانی ماه صفر امسال میزبان حدود ۷ میلیون زائر باشد.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
وزیر جهاد کشاورزی از عبور خرید تضمینی گندم از مرز ۷ میلیون تن خبر داد و گفت: با اجرای برنامه‌ها می‌توانیم سال آینده تولید گندم نان را به سطح پایدار برسانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ