مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده حرفهای عجیبی را در مورد ادعای امیرحسین حسین‌زاده به زبان آورد.
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
سرپرست باشگاه استقلال از صحبت پیرامون اتفاقات جنجالی تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان خودداری کرد، اما به نظر می‌رسد این مسئله را ساختگی می‌داند.
گرچه این اتفاقات قطعاً مورد تأیید باشگاه استقلال نیست، اما عجیب این است ظرف ۴۸ ساعت گذشته شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی و برانداز، با وام گرفتن از این اتفاقات، دائم در حال سم‌پاشی علیه مدیریت باشگاه استقلال هستند.
واکنش عجیب وزیر امور خارجه صربستان به زلنسکی برای بستن دهانش را، ببینید.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر نسبت به اخراج یک خبرنگار از مجمع انتخاباتی کشتی مازندران واکنش نشان داد.
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
مربی مس کرمان به اتفاقات بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و ادعای عجیبی درباره ریکاردو ساپینتو مطرح کرد.
سعید آقایی مهمترین سوژه شعارهای هواداران تراکتور در بازگشت تی تی ها به ورزشگاه بود.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
مایکل اولیسه، ستاره کریستال پالاس، دیشب دروازه منچستریونایتد را به شکلی تماشایی باز کرد ولی خوشحالی نکردن او بعد از این گل جنجالی شده است.
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
در بازی دیروز سپاهان ونفت مسجدسلیمان ادبیات یکی ازبازیکنان حاضر در زمین جنجال آفرید و واکنش های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت.
حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم‌هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده‌اند.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
مدیر روابط عمومی وزرت ورزش نسبت به شایعات اخیر پیرامون تیم ملی و سردار آزمون واکنش نشان داد.
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
در جریان این مسابقه بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و در جریان مسابقه تعویض شدند در اقدامی عجیب ورزشگاه را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ