از شبانگاه جمعه، مصاحبه مهرداد و میلاد در برنامه قدیم نود دست به دست می‌شود که گفته بودند خانوادگی پرسپولیسی هستند و هیچ استقلالی بین شان وجود ندارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
یک تروریست مسلح عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود. منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ رسمی دیدارهای پلی آف لی گقهرمانان در منطقه غرب را اعلام کرد.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در جریان دیدار رسمی از کشور دوست و برادر پاکستان، در کراچی - مهمترین مرکز اقتصادی پاکستان- بلواری مهم در این شهر به نام «امام خمینی» مزین و پرده‌برداری شد. زنده باد پاکستان، پاینده باد ایران
سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانکها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا(۱۱ و ۱۲ مرداد) تعطیل خواهد بود. باتوجه به تعطیلی بورس برگزاری مجامع و عرضه اولیه فردا چه خواهند شد؟
باتوجه به تعطیلی رسمی پایتخت، طرح ترافیک در تهران فردا ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.
با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانک‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل خواهد بود.
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه شروع لیگ بیست و سوم را رسما اعلام کرد.
قرارداد مهرداد محمدی با استقلال به امضا رسید تا شایعات مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن تمام شود.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
شفت- فرماندار شفت از به بار نشستن ۶۵ درصد از خوشه های برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین برداشت رسمی برنج در شالیزارهای شفت از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود.
استقلال شروع خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و توانست مهرداد محمدی را با قراردادی 2 ساله به خدمت بگیرد.
علی امیری در یک گفتگوی تلویزیونی، جذب مهرداد محمدی را رسما تأیید کرد.
رئیس بانک مرکزی در خصوص تأمین ارز برای واردات کشور به صورت حواله گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مرداد ماه، حدود ۲۶ میلیارد دلار تأمین ارز برای واردات رسمی کشور به شکل حواله انجام شده است.
نشریه «الرایه» قطر مدعی شد مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی به صورت رسمی راهی السیلیه قطر شد.
طبق اخبار رسمی که طی ۵ ماه گذشته به نقل از اورژانس کشور یا نیروی انتظامی منتشر شده، از ابتدای فروردین تا ۳۱ مرداد امسال، ۸ نوزاد رها شده در معابر شهر‌های تبریز، سیرجان، تهران، خرم‌آباد، زاهدان، بندرگز، گراش، با حکم قضایی به شیرخوارگاه‌های بهزیستی منتقل شده‌اند.
آیت‌الله جوادی آملی گفت: شعار رسمی مرگ بر شاه بود. چه وقتی؟ نه و نیم صبح! ده شد و کودتا شد و مصدق به زندان افتاد و کابینه اش به زندان افتادند و بعد از ظهر زاهدی روی کار آمد و دولت زاهدی تشکیل شد، همین مردم همین مرگ بر شاه را به ( جاوید شاه ) تبدیل کردند!!
نخستین مسابقه رسمی در یکی از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با درخشش یک بازیکن ایرانی همراه بود.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند.
یک کارشناس بازار مسکن گفت: افزایش شش درصدی ماهیانه قیمت خانه در شرایطی رخ داد که بازارهای طلا، ارز و بورس، رشدی متناسب با تورم نداشتند و به همین خاطر بخشی از سرمایه‌ها به منظور حفظ ارزش پول وارد بازار مسکن شد اما اگر دولت بتواند تحرکی در حوزه ساخت و ساز ایجاد کند قیمت مسکن تا حدودی کنترل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ