غلامپور می‌گوید همه می‌خواهند با ساپینتو درگیر شوند تا جلوی روند خوب او را بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
امیرعلی صادقی یکی از بازیکنانی بود که در دوره حضور ساپینتو موفق به تکرار فرم خوبش در زمان مجیدی نشد.
بهزاد نوشادی که زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال مربی بدنساز آبی ها بود، از دلایل ناکامی تیم ساپینتو می گوید.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
در حضور بهتاش فریبا و علی دایی، این فرهاد کاظمی بود که با فریاد‌های کنار زمین ستاره‌های داخل زمین را هدایت کرد.
اتفاقات عجیب و تکراری برای فرهاد مجیدی و کلباء خیال تمام شدن ندارد. آنها باز هم در وقت های تلف شده گل خوردند تا با شکست زمین بازی را ترک کنند.
پناهیان گفت: در همین دولت موجود، مطالبات رهبری زمین گذاشته شده است. رئیس جمهور هم می‌خواهد، اما وزرا و بدنه نمی‌توانند، باید با فریاد ما تکان بخورند.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
نمایش قلی‌زاده در ترکیب این فصل شارلروا کاری کرد تا او به مرور زمان جایگاهش در ترکیب این تیم را از دست بدهد.
ساکت الهامی سرمربی هوادار گفت: مدیران استقلال با بنده و فرهاد مجیدی مذاکره کردند اما آقای وزیر وقت آن زمان این انتخاب را وتو کردند.
از زمانی که فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شده است، اتحاد کلبا نتایج خوبی در لیگ برتر امارات نگرفته است.
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
فرهاد مجیدی پس از اعتراضاتی که به داور مسابقه داشت، از کنار زمین اخراج شد.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا ۲۰ دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
فرهاد مجیدی در حین بازی معتقد بود داور باید پنالتی به نفع اتحاد کلباء می گرفت برای اینکه ثابت کند با نشان دادن فیلم صحنه بازی به کمک داور خواست رای داور زمین را تغییر دهد.
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
با وجود نتایج نامطلوب تیم فوتبال مس کرمان در هفته های اخیر، مدیریت باشگاه مس کرمان حمایت خود را از فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم اعلام کرده است.
ستاره خط حمله ایران روند درخشان خود در پورتو را در مسابقه تیم ملی مقابل اروگوئه نیز ادامه داد.
سایت «اسپورت» امارات بعد از این آمار مجیدی در اتحاد کلباء یادی از دوران خوب این تیم در زمان مربیگری فابیو ویویانی ایتالیایی کرد.
به این نتیجه نمی‌رسید که بد جوری به خاکی زده‌ایم و راه را اشتباه می‌رویم؟ حتی غبار بلند شده به هوا هم ما را به تأمل وانمی‌دارد که زمین را اشتباه گرفته‌ایم. باید به فریاد، هشدارمان داد که، هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی‌کند، ولی ما با سخاوتِ تمام، این کار را انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ