اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس دوباره دنبال مهاجم خارجی افتاده و حتی برخی از معرفی مدافع چپ و گلر خارجی به کادر فنی این تیم خبر می‌دهند.
طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در راستای اجرای سند تحول بنیادین، به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می‌شود تا علاوه بر زبان انگلیسی، ۶ زبان خارجی جدید اموزش داده شود.
سرمربی استقلال علاقه‌مند به جذب یک دروازه بان خوب خارجی است و در این خصوص مشغول بررسی چند گزینه است.
سپردن سکان دستگاه سیاست خارجی ترکیه به هاکان فیدان، اتفاق مهمی بود که می تواند نشانه هایی از رویکردها و تصمیمات سیاست خارجی اردوغان در مورد منطقه و جهان را به نمایش بگذارد.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
دکلان مک مانوس اسکاتلندی نیز از طریق شخص یحیی گل‌محمدی به رضا درویش معرفی شده تا جانشین شیخ دیاباته شود.
لئاندرو پریرا فرصت حضور در شهرآورد را به دست نیاورد.
مدیرفنی ذوب‌آهن از حضور یک بازیکن خارجی در اردوی این تیم خبر داد.
رئیس جمهور روسیه فرمان دکترین سیاست خارجی جدید این کشور را امضا کرد.
۲ سناتور آمریکایی تصمیم دارند لایحه ای ارائه کنند که به دولت اجازه می دهد محصولات فناوری خارجی مانند اپ تیک تاک را ممنوع یا مسدود کند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازیکن خارجی به صورت نامحدود در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
از ۲۰۱۷ چین، استراتژی رسانه‌ای جدید خود را به دستور رهبر فعلی این کشور برای افزایش نفوذ و اعتبار سرعت بخشید که چهره خود را در جهان پیرایش و پردازش کند و سربرافراشتن شینهوای جدید محصول همین سیاست بود. به این علاوه کنید که چین سال‌هاست برای گسترش حضور فرهنگی برای آموزش زبان و فرهنگ چینی، در تقریبا اکثر قریب به اتفاق کشور‌های جهان انستیتو‌های کونفوسیوس پایه‌گذاری کرده است که دو مرکز از این موسسات نیز در تهران (۱۳۸۷) و مازندران (۱۳۹۸) تاسیس شده است.
رافائل فارینا، بازیکن پشت خط زن لهستانی، با عقد قراردادی به پیکان پیوست.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
رئیس‌جمهور روسیه سند ۳۱ صفحه‌ای سیاست خارجی جدید این کشور را تصویب کرد که مفهوم بنیادی و اصلی آن محافظت از «جهان روسی» و ترویج فرهنگ‌ها و سنت‌های روسی است.
سرمربی شباب الاهلی در نشست خبری پیش از مسابقه هفته اول تیمش در لیگ امارات اعلام کرد به دنبال اضافه کردن یک بازیکن خارجی دیگر به تیم خود خواهند بود‌.
در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود، ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است.
در حالی که یک هفته تا آغاز لیگ برتر مانده، پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی خود را نشناخته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عاملان قتل زن جوان در سنندج/ قاتل مرد طلافروش به دار مجازات آویخته شد/ دستبرد به حساب پدر برای بازی آنلاین/ راز بعد از کما!/ شهادت شاهدی که سابقه دار بود/ رقص شعله‌های مرگ در کابوس آتش!/ مادر قاتل دخترش را بخشید
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۳ تن از ایشان وخیم است.
دعوای جدید تراکتور با پرسپولیس برسر یک مربی خارجی گلرها!
اختلافات آخر دو طرف در مذاکرات بر سر آپشن های قرارداد و پاداش های گلزنی و قهرمانی ، برطرف شد و پیوستن این مهاجم به پرسپولیس قطعی شده است.
مربی خارجی جدید پرسپولیس به تهران رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ