کلات- دو شهر و یک روستا در شهرستان کلات نادری خراسان رضوی ثبت ملی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در نامه‌ای به استاندار فارس، مراتب ثبت بافت تاریخی شیراز را ابلاغ کرد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین آزمون رسمی خود در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی سه بر دو مغلوب پاکستان شد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
حد نصاب‌هایی که دو و میدانی کاران می‌بایست جهت عضویت در تیم ملی و در پی آن حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به ثبت برسانند اعلام شد.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
تیم ملی در دو بازی انجام داده در کافا در برابر تیم های افغانستان و قرقیزستان 1276 پاس را از خود ثبت کرده است که میزان دقت این پاس ها بیش از 80 درصد بوده است.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
تیم ملی تکواندو بانوان برای نخستین بار رقابتهای گرندپری را با دو مدال نقره و برنز به پایان برد.
مارتین هارنیک، مهاجم سابق تیم ملی اتریش، دو سال پس از خداحافظی از فوتبال حرفه‌ای موفق شد رکوردی 41 ساله را در اوبرلیگای هامبورگ ثبت کند.
عملکرد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا در آخرین دیدار این تیم و ثبت دو پاس تمجید رسانه‌های قبرسی را از این بازیکن به دنبال داشت.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
علی قلی‌زاده یکی از لژیونرهایی است که در دسترس قلعه‌نویی برای دو بازی تدارکاتی فروردین ماه خواهد بود.
در دولت آقای احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۹ طرحی به نام «طرح ۵۷هکتاری» مطرح می‌شود. در این طرح ۵۷هکتار از بافت تاریخی شیراز که محدوده اتصال دو حرم است هدف قرار می‌گیرد. خود بافت تاریخی شیراز ۳۶۰هکتار است که ۲هزار بنای ارزشمند ثبت نشده و ۴۱۰ بنای ارزشمند ثبت ملی شده در دل خود دارد.
دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی به رکورد دروازه بان تاریخی تیم ملی عربستان رسیدند.
تربت حیدریه ـ آئین گرامیداشت ثبت ملی «حلوا جوزی» بایگ تربت‌حیدریه با حضور دو معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسؤولان محلی در شهرستان بایگ برگزار شد.
تیم ملی ایران تلاش می‌کند در این جام جهانی دو کلین‌شیت در مرحله گروهی ثبت کند.
معاون میراث‌فرهنگی کشور در دو نامه جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی ۹ اثر منقول فرهنگی‌تاریخی از جمله کاشی‌های کاخ جهان نما در فرح آباد را ابلاغ کرد.
مدیر پروژه رصدخانه ملی ایران با بیان اینکه به تازگی تصاویری با تلسکوپ ملی به ثبت رساندیم گفت: این تصاویر با تصاویر هابل از روی زمین برابری می‌کند.
مجید شایسته و بهرام قدیمی برای کسب پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
روسای فدراسیون های هندبال و قایقرانی در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کردند.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در دو نامه جداگانه مراتب ثبت ملی ۱۷ میراث‌فرهنگی ناملموس را به استاندار خراسان رضوی ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ