تیم ملی ایران تلاش می‌کند در این جام جهانی دو کلین‌شیت در مرحله گروهی ثبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، امشب در نقاط مختلف ایران برگزار خواهد شد.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
احتمالا شما هم این جمله را بار ها شنیده اید که در دهه ۶۰ تمام باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب خودروی علی پروین خلاصه می‌شد.واقعیتی نزدیک به وقایع تاریخ.
ترکیه امروز مجددا استان دهوک در شمال عراق را هدف قرار داد.
گل‌کلم سوخاری نوعی از همین سوخاری‌های پرطرفدار است که علاوه‌بر طعم خوب و دلچسب می‌تواند یک فست فوت مقوی هم برای بچه‌ها باشد؛ زیرا گل‌کلم خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. در این مطلب طرز تهیه گل‌کلم سوخاری در منزل همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه آن تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: با اتصال دو بزرگراه یادگار امام (ره) و شهید بروجردی در بلوار بهار می‌توان شمال و جنوب تهران را از سمت غرب به هم متصل کرد.
ویکتور اوسیمن، زننده گل قهرمانی ناپولی می‌گوید هنوز مهارت زیادی برای صحبت کردن به زبان ایتالیایی ندارد.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
کارت قرمز در نخستین تجربه فغانی در دربی‌ها سهم مهرداد اولادی شد تا تیم مصطفی دنیزلی با دو گل خورده، ده نفره هم بشود.
شما می‌توانید از قالب‌های سیلیکونی استفاده کنید و حلوا را بعد از قالب زدن روی نان بستنی قرار دهید و یا می‌توانید داخل کپسول یا سینی نیز قرار دهید و روی آن کمی پودر پسته یا گل محمدی بریزید. امروز در پارسی دی طرز تهیه حلوا مجلسی قالبی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
زولبیا با نشاسته گل و ماست تهیه می‌شود و همه مراحل به صورت گام به گام به شما آموزش داده شده است که می‌توانید برای افطار یک زولبیا ترد و خوشمزه به روش بازاری در خانه تهیه کنید.
پیاز سنبل خود را در زمان نامناسب از خاک در نیاورید تا پیاز‌های شما برای جوانه زدن دوباره انرژی کافی داشته باشند. پس از افتادن گل‌ها، ساقه گل را قطع کنید، اما برگ‌ها را نگه دارید و به روال معمول به آبیاری ادامه دهید. برگ‌ها برای ذخیره انرژی در پیاز ضروری‌اند.
نزدیک ایام نوروز است و بی‌شک خرید گل و گیاه حال و هوای خانه را بهاری می‌کند؛ خرید از بازار‌های گل هم فال است و هم تماشا. در این مطلب چندبازار گل را به شما معرفی می‌کنیم.
باشگاه آگزبورگ با انتشار توییتی نسبت به شکست برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد و به حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان طعنه زد.
مهدی پاشازاده روز گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال یاران رسانه یکبار دیکر در میادین فوتبالی دیده شد.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
محمد محبی مهاجم گل زن آبی ها با کارت زردی که در دقایق پایانی و از روی نیمکت دریافت کرد سه کارته شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به بایدن نوشت: عادت شما ماهی گرفتن از آب‌های گل آلود است. اما یادتان باشد، اینجا ایران است: سرزمین مردان و زنان سرفراز.
آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه 61 با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، آسمان نوار شمالی کشور در ایام تاسوعا و عاشورا بارانی خواهد بود.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران به سیل زدگان گفت: به شما قول می‌دهیم، تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند، شما را ترک نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ