رئیسی به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که حقایق جامعه ایران را به درستی به هیئت حاکمه فرانسه منتقل کند و این مساله را وظیفه اصلی خود بداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
رئیس جمهور در جریان سفر به کشور کنیا، فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر در آفریقا را کم نظیر توصیف کرد.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
رئیس کمیته نظارت شورا گفت: در وضعیتی که در‌حال‌حاضر ما در تهران مشاهده می‌کنیم با حکمی که داده شده قرار است ۵۰ اصله درخت اعدام شود، توصیه می‌کنم که مدیران شهری، اعضای شورا، رسانه‌ها و سایر مسئولان مربوطه پای کار بیایند. ما حتی حاضریم یک زنجیره انسانی به دور این بوستان تشکیل دهیم و اجازه ندهیم ۵۰ اصله درخت در منطقه‌ای که در محاصره برج‌‎ها و ساختمان‌های بلندمرتبه‌ای است که قبلا درمورد این نوع معماری وحشی در شهر تهران تذکر دادیم، قطع شود.
یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان سفر اخیر رئیس جمهور ایران به سوریه را یک سفر تاریخی توصیف کرد.
رئیس جمهور این سفر را نقطه عطفی در گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی ایران و سوریه توصیف و تصریح کرد: این سفر همچنین به نحوی تقدیر از مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل هجمه‌های سخت دشمنان بود.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیسی خبر داد.
پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
اظهارات ضد ایرانی «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به امارات، وزارت خارجه کره جنوبی را ناچار به توجیه کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید توصیه کرد که ایالات متحده کمک مالی در اختیار مخالفان دولت روسیه بگذارد تا افسران میان رتبه ارتش این کشور را برای کودتا علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سازمان دهی کنند.
رئیس مجلس نمایندگان سفر مداخله جویانه خود به ارمنستان در بحبوحه تنش های تازه این کشو و جمهوری آذربایجان را با اهداف واهی توجیه کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند.
سخنگوی وزارت خارجه چین با انتشار تصاویری از افراد بی‌خانمان، در طعنه‌ای آشکار به سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان به او توصیه کرد وقتش را بیشتر صرف بهبود وضعیت مردم آمریکا کند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اهداف سفر جنجالی خود به تایوان را غیر از مداخله جویی در معادلات منطقه توصیف کرد.
وزیر خارجه چین سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را نقض حاکمیت چین دانست و توجیهات واشنگتن در این‌باره را «مسخره‌بازی کامل» توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ