تیم‌ ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست مقابل تیم ژاپن از صعود به فینال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) در سومین بازی دوستانه خود که به فینال تدارکاتی مشهور است، موفق به شکست ژاپن شد.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق به شکست دادن ژاپن در فینال آسیا شد.
تیم ملی فوتسال ایران در فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند ۴ بر ۱ ژاپن را شکست داد و قهرمان شد.
شاگردان وحید شمسایی شکست فینال جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن را در یک تورنمنت جبران کردند.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال به کارمان در این پنجره فیفا پایان بدهیم.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست عربستان به فینال تورنمنت تایلند صعود کرد و حریف ایران شد.
تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 9 بر یک ژاپن علاوه بر نزدیک شدن به فینال برای رقبا خط و نشان کشید.
بانوان هندبالیست ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفتند و از صعود به فینالاین بازی‌ها بازماندند.
با توجه به شکست ژاپن برابر کاستاریکا، یک بار دیگر رتبه اول رنکینگ آسیا به ایران رسید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ژاپن به پایان رساند.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.
تیم ملی فوتسال ایران که با هدایت وحید شمسایی و با تغییرات زیاد و حضور بازیکنان جوان راهی شانزدهمین مسابقات جام ملت‌های آسیا شده بود در فینال مقابل ژاپن شکست خورد و نائب قهرمان شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت.
در فینال شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ایران به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا شاگردان شمسایی نایب قهرمان شوند.
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با غلبه بر تیم ایران روی سکوی نخست ایستاد تا شاگردان محمدوکیلی به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ