با تصمیم حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، مدیررسانه‌ای این باشگاه منصوب و معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چاروسایی به عنوان مدیر رسانه ای جدید تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران انتخاب شد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با شبکه خبر درباره ابهامات مهمی که این روزها پیرامون باشگاه اصفهانی جریان دارد، صحبت کرده است.
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان می‌گوید رضا اسدی در تمرین صبح جمعه شاگردان مورایس حضور داشته است.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به برپایی جشن تولد برای درویش در شبکه یک صدا و سیما کنایه زد.
بر اساس یافته‌های پیشین، افزایش چربی کبد و تولید آنزیم‌های خاص کبدی بر سلامت مغز و بروز بیماری آلزایمر نقش دارد، اما طبق تحقیقات جدید، پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای سبز تأثیر مثبتی بر سلامت مغز و کند کردن روند پیری مغز دارد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در تشکیل کارگروه کسب مجوز حرفه‌ای در باشگاه خبر داد.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران ضمن تایید مذاکره فدراسیون با مربی ایتالیایی، درباره سکه‌های خبرساز اهدایی به تیم ملی توضیحاتی داد.
محمدحسین زرندی مدیررسانه ای استقلال با اعتراض به تغییر مکان دیدار پرسپولیس، خواستار احترام به قانون شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مطالعات قبلی ممکن است میزان تاثیر رژیم مدیترانه‌ای برای کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را دست کم گرفته باشند.
نشست خبری علیرضا منصوریان تحت تاثیر اعتراض شدید مدیر رسانه‌ای فولاد به داوری برگزار شد.
بر اساس بررسی جدیدی درباره مطالعاتی که انجام گرفته است، رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند در کاهش احتمال مرگ ناشی از حمله قلبی و سکته مغزی، به بیماران در معرض خطر کمک کند.
مدیر رسانه‌ای هوادار، پس از بازی با مس رفسنجان مصاحبه تندی انجام داد.
این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
پس از رفتار عجیب افسر مطبوعاتی برزیل با یک گربه، برخی از کاربران ابراز امیدواری کرده اند که سلسائو قهرمان جام جهانی نشود.
«هدایت یزدی» مدیرعامل باشگاه «نفت مسجدسلیمان» طی حکمی «مسعود حکم‌آبادی» را به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال این باشگاه، منصوب کرد.
با اعلام مدیر رسانه‌‌ای تیم ملی، فردا اسامی بازیکنان برای اعزام به جام جهانی منتشر می‌شود.
دو مدیر رسانه‌ای جدید در باشگاه پیکان منصوب و مشغول به کار شدند.
مدیر رسانه‌ای زنیت به برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل سپاهان در نقش‌جهان، واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
مدیر رسانه ای پیکان از خبرنگاران حاضر در کنفرانس یک درخواست ویژه کرد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ