مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در تشکیل کارگروه کسب مجوز حرفه‌ای در باشگاه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر که از صبح یکشنبه کارش را در استقلال آغاز کرده، امروز دیدار گرمی با سرمربی و بازیکنان تیم داشت.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم با پیروزی در دیدار فینال، قهرمانی جام حذفی را هم به دست بیاورد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال با بیان این که قرارداد ساپینتو را تمدید می کنیم گفت: جلسه خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم و به بازگشت استقلال به آسیا امیدواریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه لیگ ایران با VAR می‌تواند بیشتر پیشرفت کند، گفت: امیدوارم استقلال به فینال جام حذفی برسد و با ریکاردو ساپینتو قهرمان بشود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت گفت: نه تنها این مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه وضعیت بد استقلال ادامه خواهد داشت.
سرمربی استقلال ملاثانی امیدوار است این تیم با پیروزی برابر هوادار به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.
مهاجم سابق استقلال ادعای جدیدی را مطرح کرده و می‌گوید هیچکس در این تیم به رکوردهای او نخواهد رسید.
با تکرار رکورد پیروزی‌های پیاپی مجیدی در این فصل توسط ساپینتو، هواداران استقلال به قهرمانی امیدوارتر خواهند شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال برابر ملوان یک بازی زیبا و خوب از خود ارائه داد، گفت: امیدوارم ترکیب استقلال برای دیدار با مس دیگر تغییر نکند.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.
هافبک استقلال، توضیحاتی در خصوص مصدومیتش توضیحاتی برای هواداران ارائه کرد.
زهرا قنبری که پیش از این علاقه خود به استقلال را نشان داده بود، حالا در مورد تیمداری احتمالی پرسپولیس و استقلال در فوتبال زنان ابراز امیدواری کرده است.
جانواریو، بازیکن برزیلی سابق استقلال با انتشار ویدئویی که در آن لباس تیم ملی فوتبال ایران را به تن داشت گفت: امیدوارم ایران امشب آمریکا را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کیفیت زمین چمن دستگردی می‌تواند در عملکرد استقلال تأثیرگذار باشد، گفت: آبی پوشان نباید هوادار را دست کم بگیرند و تنها تمرکزشان باید پیروزی در این دیدار باشد.
مهدی تارتار ابراز امیدواری کرد روند شکست ناپذیری تیمش ادامه پیدا کند.
هافبک اسبق ذوب آهن و مربی کنونی این باشگاه امیدوار است تیمش با ارائه نمایشی با برنامه در جدال با استقلال به اهداف خود دست یابد.
پیشکسوت استقلال روند این تیم را امیدوار کننده بازی با فولاد به خصوص در نیمه دوم را راضی کننده خطاب می‌کند.
امید حامدی‌فر بازیکن استقلال درباره انگیزه‌های بی پایانش برای حضور در ترکیب آبی‌های پایتخت می گوید که نام من امید است و همیشه در زندگی‌ام امیدوار هستم.
هافبک ملوان بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل جدید را یک مسئولیت بسیار مهم دانست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده و تماشاگران را به ورزشگاه کشانده است، گفت: این دیدار جدال تفکرات دو مربی پرتعالی است که امیدوارم جذاب و تماشایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ