طبق ادعای اسپورت بارسلونا قصد دارد قید خرید مارسلو برزوویچ را بزند و هافبک خیرونا را به سرعت با قراردادی هشت میلیون یورویی بخرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوریول رومئو و فرانکی دی‌یونگ در اولین دیداری که کنار هم به میدان رفتند، تحسین ژاوی را باعث شدند.
اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسلونا، در سال ۲۰۲۰، همراه با الکس گارسیا ۱۵,۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری کرد تا به سالمندان کمک کند.
بارسلونا در مراسمی خرید جدیدش اوریل رومئو که در روزهای گذشته از خیرونا به این تیم ملحق شده بود را به هواداران معرفی کرد.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
بازیکنان بارسلونا به گرمی از اریول رومئو، در تمرین امروز استقبال کردند. انتقال این بازیکن ساعتی پیش رسمی شد.
اوریول رومئو بعد از توافق نهایی با مدیران بارسلونا با این تیم تا سال 2026 قرارداد بست.
با تایید منابع اسپانیایی و فابریتزیو رومانو، انتقال اوریول رومئو به بارسا قطعی شد و فقط اعلام رسمی آن باقیمانده است.
موندو دپورتیوو ادعا کرد که اوریول رومئو می‌تواند با 4.5 میلیون یورو از خیرونا به بارسا منتقل شود.
پره گواردیولا، رئیس هیئت مدیره باشگاه خیرونا، واکنشی منفی به علاقه بارسلونا برای جذب اوریول رومئو نشان داد.
بارسلونا برای پر کردن جای خالی سرخیو بوسکتس به توافقات خوبی با اوریول رومئو دست یافته است.
خیرونا به بارسلونا اعلام کرده که حاضر به مذاکره برای فروش اوریول رومئو نیست و تنها با فعال شدن بند فسخ امکان جدایی او وجود دارد.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
در خیرونا از جدایی احتمالی اوریول رومئو و انتقالش به بارسلونا بی‌قرار شده‌اند. آنها از مذاکرات مخفیانه بارسا با کاپیتانشان عصبانی هستند.
اوریول سولدویلا، ستاره اینترسیتی، در بازی برابر بارسا از هواداران و بازیکنان سابق این تیم است.
کپسول اوریون پس از تکمیل یک سفر ۱.۴ میلیون مایلی به ماه و بازگشت به زمین در ماه گذشته، اکنون به مقر فضایی کندی رسیده است.
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
کپسول اوریون متعلق به ماموریت آرتمیس یک اکنون دور ماه مدار می زند. این کپسول در مدار «رتروگراد» دور دست ماه قرار دارد.
کپسول اوریون از فاصله ۱۳۰ کیلومتری ماه تصاویری از سطح قمر زمین ثبت و ناسا آنها را منتشر کرده است. این نزدیک ترین گذر کپسول متعلق به ماموریت آرتمیس یک از  کنار ماه به حساب می آید.
کپسول اوریون متعلق به ماموریت آرتمیس یک به مدار ماه رسید و از فاصله ۱۳۰ کیلومتری آن گذر کرد.
کپسول اوریون متعلق به ناسا در مسیر ماموریت آرتمیس یک همچنان به سمت ماه در حرکت است و در این میان نخستین ویدئو را ثبت کرده است.
ناسا تصمیم دارد کپسول اوریون و موشک اس ال اس را روز چهارشنبه به مدار زمین بفرستد اما پیش از آن باید فعالیت هایی انجام دهد که یکی از آنها بررسی درزگیری کپسول اوریون است.
ناسا تصمیم دارد کپسول اوریون و موشک اس ال اس را روز چهارشنبه به مدار زمین بفرستد اما پیش از آن باید فعالیت هایی انجام دهد که یکی از آنها بررسی درزگیری کپسول اوریون است.
قرار است موشک اس ال اس و کپسول اوریون روز جمعه ۴ نوامبر روی پد پرتاب قرار گیرند تا برای انجام عملیات آرتمیس یک و سفر به مدار ماه آماده شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ