این گفت و گوی میرزاخانی بر روی وب سایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده که عملاً به معنای تایید آنچه میرزاخانی «فاجعه» و «بحرانی اصلی» خوانده است. در واقع بنابر تاکید متولیان سینمای ایران، سینمای ایران در هشت ماه اخیر درگیر یک بحران و فاجعه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت با اشاره به هدف‌گذاری برای جذب ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌ در صنعت نفت ایران طی هشت سال آینده، گفت: در ۲۰ ماه گذشته، ۴۰ میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی امضا کردیم.
با پیگیری بخش حقوقی باشگاه پرسپوليس در خصوص اتهاماتی که یکی از بازیکنان اسبق استقلال متوجه سرخ‌ها کرده بود، وی به هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد.
هشت بازیکن تیم ملی والیبال ایران از روز شنبه 13 خرداد ماه تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهند.
ده متر بالای سطح ماه اکسیژن کافی برای پشتیبانی از تمام هشت میلیارد انسان روی زمین را برای حدود ۱۰۰هزار سال فراهم می‌کند.
وینگر بوشهری استقلال می گوید اشتباهاتی رخ داد تا مانع از قهرمانی آنها در لیگ برتر شود.
شهردار تهران گفت: حجاب موضوعی شرعی و قانونی است و مسئله سلیقه‌ای و فردی نیست؛ بلکه یک موضوع اجتماعی است و درست است در خانه هر کسی هر کاری که بخواهد می‌کند و کسی حق سرک کشیدن هم ندارد، اما در مسائل عمومی حریم دیگران باید پاس داشته شود و موضوع حجاب را از هفت الی هشت ماه پیش در شهرداری تهران شروع کردیم و این موضوع مربوط به اتفاقات اخیر نیست و ما به مسئله حجاب و عفاف به یک موضوع جامع نگاه می‌کنیم که هم جنبه تبعیض دارد و هم جنبه تشویقی دارد و هم اطلاع رسانی و هم تذکری و هم مبتنی بر موضوعاتی است که چارچوب‌های قانونی دارد و باید عمل کرد و ممانعت کنیم.
کی‌ریان رودریگز، هافبک لاس پالماس، هشت ماه پس از اعلام خبر ابتلایش به سرطان بار دیگر به میادین برگشت.
کوک یکی از هشت نفری بود که به عنوان بخشی از بیست و یکمین دسته‌ی فضانوردان ناسا در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. پس از دو سال آموزش، او به یک فضانورد تمام عیار تبدیل شد.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال 1362 تا سال 1365 به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه 1364 آغاز شد، اما 75 به روز به طول انجامید و تا فروردین 1365 ادامه داشت. عملیات‌های کربلای 4 و 5 نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای 5 به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها،‌ ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
این درحالیست که مقامات آمریکایی اخیرا اعلام کردند که تعداد کشته‌ها و زخمی‌های روسیه نزدیک به ۲۰۰ هزار است؛ رقمی که تنها ظرف ۱۱ ماه، هشت برابر بیشتر از تلفات آمریکایی‌ها طی دو دهه جنگ در افغانستان است.
در فاصله هشت ماه مانده تا بازی‌های پاراآسیایی و به واسطه برخی جابه‌جایی‌های اخیر در کمیته ملی پارالمپیک، وضعیت سرپرستی کاروان اعزامی به این بازی‌ها مبهم شده است.
ساندرزر به مناسبت پرتاب تاریخی آپولو ۱۷، هشت تصویر با وضوح درخورتوجه از کتاب خود را به‌اشتراک گذاشت.
این گفت و گو بر روی وب سایت سازمان سینمایی منتشر شده که عملاً به معنای تایید آن چیزی است که مقام سازمان سینمایی «فاجعه» و «بحرانی اصلی» خوانده است. در واقع بنا بر تاکید متولیان سینمای ایران، سینمای ایران در هشت ماه اخیر درگیر یک بحران و فاجعه بوده است.
رژیم صهیونیستی امروز پنج‌ شنبه احمد عطون نماینده اسیر مجلس قانونگذاری فلسطین را پس از ۸ ماه اسارت آزاد کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هشت ماه است که شهرداری تهران به سامانه پاکنا متصل نشده است.
اوکراین بیش از ۱۰۰ زندانی را با روسیه مبادله کرد که به گفته مقامات اوکراین این اولین تبادل زنان اسیر با مسکو پس از نزدیک به هشت ماه جنگ بوده است.
اسکار هرناندز، برادر ژاوی هرناندز، شب گذشته در دقیقه 41 بازی بارسا برابر مایورکا اخراج شد. این برای دومین بار در هشت ماه اخیر بود که او از خیل مانسانو کارت قرمز گرفت.
در نظام حقوقی ایران آمده، «مجازات جرم بی‌حجابی ۱۰ روز الی دو ماه زندان یا پنج هزار الی ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی است». این مجازات برای خفیف‌ترین جرم در نظام حقوقی ما در نظر گرفته شده؛ یعنی پایین‌ترین جرمی که قانون‌گذار برای مجرم در نظر گرفته است.
کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی با سرمربی سنگال به خوش و بش پرداخت.
کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی برابر سرمربی حریف خم شد.
وزارت ورزش در هشت ماه گذشته سه سرپرست را برای فدراسیون ژیمناستیک انتخاب و معرفی کرده اما هنوز نتوانسته مقدماتی برگزاری انتخابات این فدراسیون تاثیرگذار اما پرحاشیه را فراهم کند.
مهاجم اهل مالی سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شده و طبق بررسی ابتدایی بین 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تعداد مرگ و میر جهانی بر اثر کرونا طی هشت ماه گذشته بیش از یک میلیون نفر شده است.
اعضای گروه تبهکاری که یک پاسگاه پلیس قلابی را در هند دایر و هشت ماه از مردم اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ