تصویر کاخ لاکچری و دوبلکس در یکی از محله‌های تهران منتشر شده که می گویند متعلق به بابک زنجانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور ایران در نیکاراگوئه، رئیسی و همراهان قبل از آغاز مذاکرات ابتدا نماز را بجا آوردند
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
«عبدالله مستوفی» انگیزه ساخت این خیابان را تصمیم پهلوی اول برای پیوند دادن کاخ سعدآباد به کاخ مرمر می‌داند. بر اساس کتاب «شرح زندگانی من یا تاریخ اجتماعی و اداری دوره قاجاریه» نوشته عبدالله مستوفی، در زمان پهلوی اول در این خیابان به فاصله هر ۲ متر، یک چنار و بین هر ۲ چنار یک بوته گل سرخ کاشتند؛ بنابراین در دو سوی مسیر ۱۸ کیلومتری خیابان مجموعاً ۱۸ هزار چنار کاشته شد. البته برخی این تعداد را تا ۲۴ هزار اصله نیز برآورد کرده‌اند.
این کارنامه در کنار انواع بنا‌ها مانند کاخ، بیمارستان، بانک، مدرسه، منزل مسکونی و ... که اجزایی مانند سردر، رسمی‌سازی، طاسه‌سازی و شمسه زیاد، یزدی‌بندی، مقرنس‌کاری و روسازی و تزیینی‌کاری و سایر هنرنمایی‌های استاد را به یادگار دارند، شامل طراحی و معماری و نظارت بر اجرای بیش از ۶۳۵ باب مسجد نیز می‌شود.
تصویر اکنون برای رهبران ایران، واضح است: آن‌ها شاهد سرنگونی یا بحران برای رژیم‌های عراق، افغانستان، لیبی، یمن و سوریه در دهه‌های اخیر بوده‌اند. تحلیلگران می‌گویند اینکه ایران هدف بعدی باشد، یکی از دغدغه‌های مقامات جمهوری اسلامی است؛ مگر اینکه این کشور بتواند از زیر فشار‌های تحمیل شده توسط واشنگتن خارج شود.
کاخ مرمر روزگاری باغ عبدالحسین میرزا فرمان‌فرما بود که از جنوب به شمال خیابان امام خمینی، از شرق به خیابان ولیعصر، از غرب به خیابان کارگر و محدوده شمالی‌اش به خیابان جمهوری می‌رسید.
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رییس اسبق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخشی از کتاب «۱۴سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» با اشاره به ترور نافرجام محمدرضا پهلوی در بهار ۱۳۴۴ به درست رضا شمس‌آبادی، نوشت: «سازمان انقلابی حزب توده ایران در آذر سال ۱۳۴۳ در تیرانا پایتخت آلبانی، فعالیت خود را اعلام کرد. این سازمان ایدئولوژی خود را مارکسیسم‌ـ مائوئیسم و خط‌مشی خود را مبارزه قهرآمیز اعلام کرد.
کانال مطالعات عمان با انتشار این عکس از سفر بشار اسد به عمان نوشت: هم تزیینات کاخ و هم فرش اثر دست هنرمندان توانای ایرانی است.
یک تحلیلگر سرشناس آمریکایی به شدت به سران کاخ سفید حمله کرد و آنها را کودن توصیف کرد.
تصاویر منتشر شده استقرار یک فروند سامانه دفاع هوایی پانتسیر – اس ۱ را نشان می‌دهند که در نزدیکی مخفیگاه ریاست جمهوری در والدائی در منطقه نووگورود مستقر شده است. عکس‌ها نشان می‌دهند سه سرباز به طور دائمی در نزدیکی مخفیگاه حضور دارند و آنتن رادار نیز در حال چرخش است.
متأسفانه در این سال‌ها درختان سرو و کاج دو طرف باغ خشک شده‌اند و زمین بیلیارد پشت کاخ هم براثر گودبرداری‌ نابود شده است. بازدید از این قصر رؤیایی در انتهای خیابان جردن (آفریقا یا نلسون ماندلا)، تقاطع خیابان‌های طاهری و روان‌پور، کوچه ناهید، درحال حاضر امکان‌پذیر نیست.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، بیانیه‌ای ضدایرانی و طبق عادت دیرینه، مداخله‌جویانه صادر کرد.
درختان کریسمس و تزئینات تعطیلات در کاخ سفید به نمایش گذاشته شده است.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
مقامات کاخ کرملین اعلام کرده‌اند که نسخه ارتقایافته Su-۵۷ بالاخره اولین پرواز خود را انجام داده است.
منابع خبری به نقل از کاخ سفید گزارش دادند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستور کمک جدید نظامی ۶۰۰ میلیون دلاری به اوکراین را صادر کرد.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
معمولا روسای جمهوری، هنرمند نقاش پرتره‌ها را خود انتخاب می‌کنند. باراک اوباما، چهل‌وچهارمین رئیس جمهوری آمریکا نیز از هنرمندی به نام رابرت مک‌کردی برای این کار دعوت کرد. در پرتره‌ای که روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر ۲۰۲۲، رونمایی شد، اوباما با کت‌وشلوار مشکی و کراوات خاکستری حضور دارد.
درگیری‌ها در عراق پس از یورش حامیان جریان صدر به منطقه سبز بغداد و ورودشان به کاخ ریاست جمهوری در پی کناره‌گیری مقتدی صدر، رهبر این جریان از سیاست آغاز شد.
پس از اعلام کناره‌گیری مقتدی صدر از تمامی فعالیت‌های سیاسی،اوضاع در عراق متشنج گزارش شده است و هواداران وی به ساختمان ریاست جمهوری حمله کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ