همزمان با فرارسیدن هفته صنایع دستی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه داربافته‌های عشایر قشقایی بخش وردشت روستای مهرگرد شهرستان سمیرم استان اصفهان بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام ماستنگ قطعا جز خاص‌ترین برند‌های ثبت شده در تاریخ صنعت خودرو است و اکنون که لوگوی دارک هورس یا همان اسب سیاه را نیز حمل می‌کند، انتظار ویژگی‌های متفاوتی از این تریم داریم.
این نسل از K3 طراحی بیرونی و داخلی جذابی دارد و در نسخه پرچمدار به یک موتور 152 اسب بخاری مجهز است.
این لوتوس جوان از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند این موتور ابعاد بسیار جمع و جوری نیز دارد و در ردپای آ ام گ در توسعه آن دیده می‌شود. میزان خروجی پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر است.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
این خودرو از پلتفرم MBQ بهره می‌برد و این پلتفرم، افتخار میزبانی از بزرگانی چون ماشین محبوب پاسات، فولکس واگن گلف و شاسی بلند اطلس را دارد. موتور فولکس واگن لاویدا XR هم هیچ خرجی روی دست خانواده نمی‌گذارد؛ چرا که با یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری طرف هستیم که تقریبا ۱۱۰ اسب بخار قدرت (در دور موتور 6200 RPM) و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور (در دور موتنور 4100 RPM) را با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته 6AT به راننده تحویل می‌دهد.
گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.
مرسدس بنز سی‌ال‌ای ۲۵۰ ئی شوتینگ بریک ۲۰۲۳ یک خودرو پلاگین هیبرید بنزینی است که در مجموع توان خروجی ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر را ارائه می‌کند.
هوندا الویت از تپنده تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری i-VTEC استفاده کرده که ۱۱۹ اسب بخار خروجی و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد. مشتریان می‌توانند جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا سی وی تی را با توجه به تریم انتخاب کنند.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
این سنگ‌نگاره‌ها شامل انواعی از تصاویر از کشتی گرفته تا انسان و شمایل‌های حیوانی از جمله موجوداتِ چهارپایی است که احتمالاً باید اسب باشند.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی جهان با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل محسوب می‌شود.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
یگان اسب سوار برای تامین نظم و امنیت در روز سیزده به حضور پررنگی در پارک چیتگر تهران داشتند. تصاویری از آن‌ها ببینید.
سربازان اوکراینی که در جنگ دچار استرس و مشکلات روانی شده اند با سوارکاری و ارتباط با اسب درمان می‌شوند.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
یکی از حیواناتی که احتمالا الهام‌بخش شکل گیری افسانه تک شاخ است، اوکاپی یا زرافه گردن کوتاه است. این پستانداران شبیه به آهو، در جنگل‌های بارانی آفریقا زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد ترکیبی از زرافه، گورخر و گوزن آنتلوپ باشند. جالب اینجاست که زرافه گردن کوتاه وقتی از دور دیده می‌شود، به راحتی با اسب به دلیل ساختار کلی بدن و با گورخر به دلیل پا‌های راه راه خود اشتباه گرفته می‌شوند.
فعالان محیط زیست، پلیس آلمان را به استفاده از باتوم، اسپری فلفل، ماشین‌های آب پاش، استفاده از سگ‌ها و اسب در متفرق کردن معترضان متهم کردند.
وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ