ستاره سابق تیم ملی تصویری جدید از خودش منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خانواده آمریکایی که قصد داشتند با لئو مسی سلفی بگیرند توسط محافظان ستاره آرژانتینی کتک خوردند. این اتفاق در رستورانی رخ داد که خانواده مسی و بکام در آن حضور داشتند.
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
دکلان رایس این اطمینان را داد که آماده تبدیل شدن به ستاره آرسنال است.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
ستاره تیم ملی که یکی از امید‌های ما برای موفقیت در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، عکس جالبی از خودش منتشر کرد.
ستاره تیم ملی که یکی از امید‌های ما برای موفقیت در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، عکس جالبی از خودش منتشر کرد.
کوین یامگا مدافع استقلال در حاشیه تمرین این تیم با دختران هواداران عکس یادگاری گرفت.
ارلینگ هالند در زمان سلفی گرفتن با یک هوادار منچستریونایتد حرکتی شیطنت‌آمیز کرد که او را بین سیتیزن‌ها محبوب‌تر کرده و رابطه‌اش با هواداران منچستریونایتد را شکرآب خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش به تاشکند رسید تا آماده فینال مسابقات کافا شود.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
این «سلفی» قاجاری، یکی از هنرمندانه‌ترین عکس‌هایی است که آنتوان سوروگین از ناصرالدین‌شاه گرفته است. عکاس محل قرار دادن دوربین را طوری طراحی کرده که خودش و دوربینش هم در عکس حضور داشته باشند، بدون اینکه حالت عادی سوژۀ عکس به هم خورده باشد.
سلفی حسین کنعانی زادگان در کنار الناز شاکردوست سر و صدای زیادی در صفحات مجازی به پا کرد.
تماشاگران تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان روز خاطره‌انگیزی را در ورزشگاه اختصاصی تیم محبوب‌شان تجربه کردند.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ این کشور، محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده است.
گفتم: «آقا این سبیل‌ها را نگه دار». آن زمان یک سلفی از خودم گرفتم، همان که آبان امسال در فضای مجازی منتشر کردم. همه این عکس را دیدند؛ برخی از نمایندگان مجلس، دولتی‌ها، علما، رفقا و طیف‌های مختلف با من تماس گرفتند که این چه قیافه‌ای است از خودت درست کرده‌ای؟ می‌دانید چه پاسخی دادم؟ گفتم این عکس را کجا دیدید؟ عمدتاً در واتس‌آپ و اینستاگرامی که فیلتر است، دیده بودند. گفتم هدفم از انتشار این عکس همین پاسخی بود که دادید؛ خواستم بگویم فیلتر کردن‌تان به درد خودتان می‌خورد.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
امیلیانو مارتینز با یک عکس سلفی آرزوی یک کودک هوادارش را جامه عمل پوشاند.
لیونل مسی بالاخره به رویای همیشگی خود دست یافت.
جمعی از مردم در حاشیه مراسم یادبود رستم قاسمی با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه سلفی گرفتند.
در لحظات پس از پایان بازی کره‌جنوبی و غنا، تلاش عجیب پزشک تیم حریف برای سلفی‌گرفتن با سون هیونگ مین، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
در پایان دیدار روز گذشته استقلال و آلومینیوم، مهدی رحمتی با لیدرهای استقلال عکس سلفی گرفت.
رسول خطیبی در قامت مدیرعامل در انتخابات فدراسیون حضور یافت تا تجربه ای جدید برایش ثبت شود.
سرمربی آبی پوشان به سمت بانوان علاقه مند به استقلال آمد و با آنان عکس سلفی گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ