در لحظات پس از پایان بازی کره‌جنوبی و غنا، تلاش عجیب پزشک تیم حریف برای سلفی‌گرفتن با سون هیونگ مین، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین کنعانی در بازگست به پرسپولیس در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار گرفت.
عکسی از «باز آلدرین» ایستاده روی ماه که توسط «نیل آرمسترانگ» گرفته شده بود، برای ایجاد این سلفی تاریخی به‌صورت دیجیتالی معکوس شد.
اولین کسی که با این تماشاچی برخورد کرد سپ کاس 28ساله بود که بعد از برخورد با دست‌خهای این تماشاچی نقش زمین شد. بعد از آن بود که دوچرخه‌سوارهای پشت سر سپ کاس هم با او و با یکدیگر برخورد کرده و صحنه‌های عجیبی در مسیر خلق شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین روز سه شنبه ۲۷ ژوئن با رمضان قدیروف، رهبر چچن دیدار کرد.
کریستین، پسر آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، برای گرفتن سلفی با لیونل مسی دست به کار جالبی زد.
تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش به تاشکند رسید تا آماده فینال مسابقات کافا شود.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
تصویری دیدنی از سلفی کریم باقری در کنار امید حاجیلی که مورد توجه کاربران قرار گرفت.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
حیاط پشتی خانه باصفاتر است. نمی‌شود وارد ساختمان واقع در آن شد اما می‌شود نرده‌های چوبی را گرفت و از پله‌ها بالا رفت و روی تراس ایستاد و به حوض بیضی که دور تا دورش را گلدان‌های شمعدانی به رنگ قرمز و صورتی پر کرده‌اند، چشم دوخت.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول: از عموم شهروندان و مهمانان نوروزی می‌خواهیم با رعایت اصول ایمنی به ویژه در ایام نوروز از وقوع حوادث جلوگیری کنند
گری لینه‌کر که بعد از یک جنجال بزرگ رسانه‌ای از مجری‌گری در شبکه بی‌بی‌سی کنار گذاشته شده بود امروز تصویری از خودش در استودیوی این شبکه را منتشر کرد تا رسما از شروع به کار مجددش خبر بدهد.
گفتم: «آقا این سبیل‌ها را نگه دار». آن زمان یک سلفی از خودم گرفتم، همان که آبان امسال در فضای مجازی منتشر کردم. همه این عکس را دیدند؛ برخی از نمایندگان مجلس، دولتی‌ها، علما، رفقا و طیف‌های مختلف با من تماس گرفتند که این چه قیافه‌ای است از خودت درست کرده‌ای؟ می‌دانید چه پاسخی دادم؟ گفتم این عکس را کجا دیدید؟ عمدتاً در واتس‌آپ و اینستاگرامی که فیلتر است، دیده بودند. گفتم هدفم از انتشار این عکس همین پاسخی بود که دادید؛ خواستم بگویم فیلتر کردن‌تان به درد خودتان می‌خورد.
دولت امریکا این بالن را ابزار جاسوسی می‌داند، اما دولت چین، بالن را ابزار هواشناسی اعلام کرد.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
پلیس فدرال برزیل در ادامه تحقیقات مرتبط با شورش هشتم ژانویه در این کشور، به منزل خواهرزاده رئیس جمهور سابق این کشور یورش برد.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
جانی اینفانتینو، رییس فیفا، این بار با عکس گرفتن در کنار تابوت پله جنجال جدیدی به راه انداخته است.
لیونل مسی با گوشی موبایل خود عکسی از بوسه بر کاپ قهرمانی جام جهانی گرفت و در صفحه خود منتشر کرد
به زبان آوردن یک جمله از سوی کریستیانو رونالدو در خصوص خبرنگاران منجربه وضع قانونی از سوی فیفا شد.
بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!
در پایان دیدار روز گذشته استقلال و آلومینیوم، مهدی رحمتی با لیدرهای استقلال عکس سلفی گرفت.
شاگردان مهدی رحمتی توانستند با ارائه یک نمایش دفاعی خوب توانستند با یک امتیاز اصفهان را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ