ارلینگ هالند در زمان سلفی گرفتن با یک هوادار منچستریونایتد حرکتی شیطنت‌آمیز کرد که او را بین سیتیزن‌ها محبوب‌تر کرده و رابطه‌اش با هواداران منچستریونایتد را شکرآب خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید قلیچ در جدیدترین فعالیتش در اینستاگرام به مساله سربازیِ میلاد سرلک بند کرده است.
جورجیو کیه‌لینی در آستانه دربی لس‌آنجلس بین لس‌آنجلس اف.سی و لس‌آنجلس گلکسی، از ستاره تیم حریف عذرخواهی کرد.
فرودگاه بین المللی حیدر علی اف شیطنت برخی رسانه‌های معاند مبنی بر لغو پروازهای باکو به تهران را تکذیب کرد.
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد.
هافبک فانتزی استقلال بعد از ماه ها مصدومیت توانست نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند.
شیطنت عموماً رفتاری نادرست تلقی می‌گردد و کسانی که شیطنت می‌کنند تنبیه می‌شوند. ولی وقتی داستانِ شیطنت‌‏‌کاری‌های برخی افراد را می‌شنویم لبخند می‌زنیم و هوش و جسارتشان را می‌ستاییم؛ مثل داستان دیدار اسکندر با دیوژنِ فیلسوف که اسکندر به او گفته بود هر آرزویی داشته باشد برآورده می‌کند و فیلسوف، که ظاهراً در آفتاب لمیده بود، پاسخ می‌دهد «آرزویم این است از جلوی نور بروی کنار».
توضیحات وزیر ورزش درخصوص مزاحمت‌های برخی ضدانقلاب برای ملی پوشان کشورمان در بازی با انگلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برانکو اگر چه در ظاهر از تیم کی‌روش حمایت کرده، اما شکاک‌ها می‌گویند پروفسور کمی هم شیطنت کرده است.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری خود در پاسخ به سوال تنش آمیز خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت گفت: چقدر پول می دهید تا پاسخ شما را بدهم.
کارلوس کی‌روش در گفتگو با رسانه انگلیسی و در پاسخ به سوالی شیطنت آمیز مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران اجازه دارند علیه قوانین کشور عمل کنند، گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به بروز اختلاف در این تیم واکنش نشان داد.
به نظر می رسید ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، در از دست رفتن پنالتی وستهام در دیدار امشب بی‌تاثیر نبوده است.
هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید که نمایش خوب تیم در هفته های ابتدایی، کار آنها را برای حفظ این روند سخت تر کرده است.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: دشمن از اتحاد و همدلی در میان مسلمانان می ترسد و شیطنت های امروز در پی شکل گیری این اتحاد و همدلی در راهپیمایی اربعین اتفاق افتاده است.
موریرا در فیس بوک خود نوشت: «یک تحریک وحشتناک در مصاحبه فلش توسط گزارشگر شبکه اسپورت تی وی. او تصمیم گرفت از طارمی به جای صحبت در مورد بازی و گلزنی در این مسابقه، در مورد اخراج در مادرید سئوال کند. این شرم آور و نفرت انگیز است.»
خبرنگار این شبکه دست به شیطنت زد و از طارمی درباره تلاش این بازیکن برای شبیه سازی و فریب دادن داوران در محوطه جریمه سوال کرد که در بازی با اتلتیکو به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نظام بانکداری کشور ادامه داد: همانطور که حاضرین هم اشاره کردند به دلایل مختلف نارضایتی عمومی وجود داشته و هر کسی از ظن خود درخصوص بانک‌ها مطالبی را مطرح می‌کند، اما وقتی با دقت به این موضوعات نگاه می‌کنیم، می‌بینیم دلایلی نیز وجود دارد که چنین صحبت‌ها و گلایه‌هایی مطرح می‌شود.
مربی استقلال معتقد است بازهم یک پنالتی به سود تیمش گرفته نشده است.
علیرضا بیرانوند بعد از باز شدن دروازه‌اش پس از ۴۴۰ دقیقه اجازه برداشتن سریع توپ را به بازیکنان هوادار نداد.
محمد طاهر وادی، پاسور تیم ملی والیبال معتقد است که بحث جر و بحث او با بهروز عطایی فقط شیطنت فضای مجازی است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اختلافی بین من و وحید امیری برای حضور در انتخابات فدراسیون وجود نداشت.
ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ