در تبریز دلهای زیادی به مرد اسپانیایی تراکتور امید بسته‌اند، بیشتر از همه مالک باشگاه، محمدرضا زنوزی مطلق.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
رئیس مجلس گفت: مهمترین وظیفه و رسالت مجلس قانون‌گذاری است و نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم که آیا مجلس نظام مسائل و مشکلات را دقیقاً می‌شناسد یا نمی‌شناسد.
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
دور سوم  نشست های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی به صورت آنلاین برگزار شد.
شهردار تهران گفت: شوراهای شهر و روستا از مهمترین مظاهر نهادی تحقق رویکرد مردمی‌سازی در نظام اسلامی و حلقه پیشرو برای مراحل پنج‌گانه تکاملی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم سیاست بین الملل است.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بی شک حوزه پهپادی به عنوان یکی از عرصه‌های نوپدید در عرصه تسلیحاتی و مهمترین نیاز و ضرورت آینده است.
از بین هشت تیم صعود کننده به مرحل یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم دسته اولی خواهند بود.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تربیت نیروهای جهادی و کارآمد برای نظام اسلامی مهمترین رسالت گروههای جهادی است.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال دنیا و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی‌شود.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
رئیس جمهور مواد مخدر را مهمترین معضل و آسیب اجتماعی کشور دانست و بر تشکیل اتاق فکر و اندیشه‌ورزی با حضور کارشناسان خبره و دلسوز برای بازنگری‌های لازم در روند مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
لیگ دسته اول تکواندو در حالی دوشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم جدول در مهمترین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.
فرمانده کل ارتش گفت: مهترین سرمایه سازمان ها نیروی انسانی است و یکی از وظایف اصلی فرماندهان حفظ درست این سرمایه های انسانی است.
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین اولویت آموزش و پرورش توجه به نهاد خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
نقطه عطف دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر پنالتی گادوین منشا بود.
مهدی مهدوی‌کیا می‌گوید پیروزی برابر ولز کلید موفقیت ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی خواهد بود‌.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک‌ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ