فرمانده کل انتظامی کشور با رئیس شورای امنیت روسیه در مسکو دیدار و گفت و گو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، سرهنگ ضرغام آذین رئیس مرکز عملیات ویژه آگاهی کل کشور شد.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا رضاییان به عنوان رئیس سازمان اطلاعات فراجا و مهدی حاجیان به عنوان مشاوره فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
رئیسی از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.
در آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح به سردار رادان اعطا شد.
سرلشگر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح حکم فرماندهی کل فراجا را به سردار رادان اعطا کرد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش آغاز شد؛ در ابتدای این مراسم، حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح به سردار رادان اعطا شد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی انتصاب سردار رادان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد.
معاون اول رییس جمهور در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
رئیس قوه قضاییه انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس قوه قضاییه انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ