با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا رضاییان به عنوان رئیس سازمان اطلاعات فراجا و مهدی حاجیان به عنوان مشاوره فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) ماه گذشته برای دیدار با همتایان چینی، به طور مخفیانه به پکن سفر کرده بود.
در این دیدار «خالد بن سلمان» وزیر دفاع، «مساعد بن محمد العیبان» وزیر مشاور و مشاور امنیت ملی، «خالد بن علی الحمیدان» رئیس سازمان اطلاعات کل عربستان سعودی و «عبدالعزیز بن خالد الشمری» سفیر ریاض در بغداد حضور داشتند.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سرپرست مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح صبح چهارشنبه از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید کرد.
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات همه اراضی این سازمان به وزارت اقتصاد برای ثبت در سامانه سادا خبر داد.
داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به تمامی شرکت‌های بورسی که فراخوان می‌شوند موکدا توصیه می‌کنیم بدون فوت وقت به سامانه وصل شوند و اطلاعات خودشان را ارسال کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان رگولاتوری به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.
محمد پاریزی مشاور عالی رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در مقابله با فرار مالیاتی هیچ چیز مهمتر از تمرکز بر جریان اطلاعات نیست.
وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از سفر امروز وزیر دفاع و رئیس سازمان اطلاعات این کشور به مسکو خبر داد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
نشست بصیرتی پیرامون اعتراضات اخیر عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز جمعی از مردم کرج برگزار شد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایرانبا بیان اینکه هیچ‌کس از بیرون کشور برای ما کاری انجام نمی‌دهد، تاکید کرد: نباید اسیر اطلاعات و روایتگری‌های فیک و نادرست شویم.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود ضمن بررسی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، نشست مشترکی با رئیس سازمان صدا و سیما خواهند داشت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
در حالی که بانک سرمایه سال گذشته حدود ۸۸۶ میلیارد تومان از مطالبات قبلی خود را وصول کرده، اما امسال در سه ماهه ۲۰۰۳ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب شد.
تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: امنیت پایدار در سایه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ