اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم اسلامی‌خواه و بابک مرادی روز درخشانی را در قزوین پشت سر گذاشتند.
سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بنایی بر لجاجت یا حذف دائمی هنرمندی را نداریم، گفت: از هنرمندان حمایت می‌کنیم، اما قانون‌گریزی را تاب نمی‌آوریم.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که یاسین سلمانی در ایران فقط برای استقلال بازی می کند.
با پیوستن قائم اسلامی‌خواه به هوادار، او با رفیق صمیمی خود بابک مرادی هم‌تیمی شد.
قائم مقام باشگاه استقلال گفت: شاید افشای نام یک بازیکن در روند نقل و انتقالات باعث افزایش قیمت بازیکن مورد نظر و حتی منجر به از دست رفتن آن بازیکن شود.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
جشن مدیران تولید از رویدادهای معتبر صنفی است که در دوره های گذشته با حضور پرشمار سینماگران، هنرمندان و مسئولین برگزار گردیده است.
رافا یوسته، قائم مقام بارسلونا، تایید کرد که دکو قرار است بار دیگر به این باشگاه برگردد و در سمت مدیر ورزشی مشغول به کار شود.
طی حکمی از سوی "سیدجواد ساداتی‌نژاد" وزیر جهاد کشاورزی، "علیرضا پیمان‌پاک" به سمت قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و تنظیم بازار منصوب شد.
طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، علی تیموری به سمت قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب شد.
نخستین جلسه ملاقات عمومی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با جمعی از افراد درخواست‌کننده در سامانه ارتباط مستقیم با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.
علی امیری گفت که استقلال یک‌ باشگاه متحد، هماهنگ و یکدل است که همه اعضای باشگاه برای موفقیت آن تلاش می کنند.
مصطفی قمری وفا از دیدار قائم‌مقام بانک مرکزی با معاون وزیر دارایی و مقامات ارشد بانکی چین در تهران خبر داد.
خبرهایی مبنی بر بازداشت عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری فارس منتشر شده است.
صداوسیما در گزارشی اعلام کرد: «ع ت قبلا هم دست به جعل اخبار و بولتن‌سازی زده و به علت اشتباهات زیادش مورد تذکر قرار گرفته و هم اکنون دربازداشت است.» صداوسیما ع-ت را خبرنگار خبرگزاری فارس معرفی کرده، در حالی که او در زمان افشای بولتن قائم مقام خبرگزاری فارس بوه است.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی پس از تایید پرونده عود که با همکاری سوریه به ثبت جهانی رسید؛ در سخنرانی خود شعری از مولانا را درباره عود خواند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: پرتاب ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ نشان‌دهنده اوج استقلال و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دانش و فناوری است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ به کشورهایی که ایران را تحت تحریم‌های ظالمانه خود قرار دادند، نشان داد که تحریم‌های آنان کارساز نیست.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفته، اصل نظام اسلامی و قدرت روزافزون آن است و موضوعاتی مانند حجاب و بی‌حجابی برای آن‌ها تنها یک بهانه است.
سید احسان خاندوزی در حکمی «مجید مشعلی فیروزآبادی» را به عنوان قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.
قائم مقام وزارت خارجه اتریش با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
«محمدرضا باهنر» قائم مقام دبیرکل و رؤسای واحدهای اجرایی جامعه اسلامی مهندسین را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ