رافا یوسته، قائم مقام بارسلونا، تایید کرد که دکو قرار است بار دیگر به این باشگاه برگردد و در سمت مدیر ورزشی مشغول به کار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزیر امور خارجه صربستان تاکید کرد ایران هیچ محدودیتی برای توسعه‌ی روابط با این کشور قائل نیست.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
علی امیری در یک گفتگوی تلویزیونی، جذب مهرداد محمدی را رسما تأیید کرد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، بر راه‌اندازی سریع‌تر تالار «رجال عصر پهلوی» تاکید کرد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه توانمندی نخبگان در خدمت پیشرفت صنعت کشور بکار گرفته می‌شود، بر نقش موثر مدیران ارشد استانی‎ در موفقیت هسته‎ های مسئله‌محور تاکید کرد.
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.
مرجع عالیقدر شیعیان بحرین بر لزوم مشارکت گسترده مسلمانان جهان در مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد.
قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.
قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح دوستی و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: برای دسترسی به شبکه ارتباطی قائل به هیچ تبعیضی نیستیم. آرزوی ما این است که تک تک مردم کشور بتوانند به شبکه ارتباطی با کیفیت دسترسی داشته باشند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که در سایه اختلافات و بی مسئولیتی انتخاب رئیس جمهور این کشور ممکن نیست.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی بر لزوم آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی پس از تایید پرونده عود که با همکاری سوریه به ثبت جهانی رسید؛ در سخنرانی خود شعری از مولانا را درباره عود خواند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که بهبود اوضاع اقتصادی این کشور در گرو انتخاب رئیس جمهور است.
صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم زمینه‌سازی برای حکمرانی نخبگان تاکید کرد و بهترین راه برای تحقق این مهم را انتصاب نخبگان در مناصب و مسئولیت‌های کلان کشور دانست.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی شنیدن نقطه‌نظرات و پیشنهادها و انتقادات آن‌ها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش ۴۷ درصدی تولید از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ