بارسلونا فعلا در رنکینگ یوفا رتبه خوبی دارد و سهمیه جام باشگاه‌های جهان 2025 را گرفته ولی درخشش در لیگ قهرمانان فصل پیش رو برای قطعی کردن سهمیه ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای کسب جام در لیگ برتر و درخشش در لیگ قهرمانان، به وضوح نیاز به جذب مهاجم جدید دارد.
هافبک ۲۸ ساله آلمالیق پس از درخشش در دیدار برابر بنیادکار، آماده دیدار پلی آف لیگ قهرمانان خواهد شد.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، با وجود ارائه عملکرد قابل توجه برابر اینتر نتوانست مانع از حذف تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا حالا نمایش درخشانی در برابر ملوان داشت.
«موسی مارگا» ستاره تیم فوتبال الهلال که دو گل از هفت گل صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
درخشش مایکل اولونگا در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق تکراری سال‌های اخیر بوده است.
شباب الاهلی امارات که احمد نوراللهی را در لیست لیگ قهرمانان خود دارد قبل از دیدار با الهلال دو مدافع‌ مصدوم‌شان در اختیار ژاردیم قرار گرفتند.
پالما با درخشش دو ملی‌پوش ایرانی خود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
پس از درخشش در لیگ قهرمانان و آقای گلی در روسیه، سردار همچنان مهمترین گل زندگی‌اش را در کارنامه کم دارد.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
مهدی طارمی با درخشش در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بهترین بازیکن هفته شناخته شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.
طارمی در کنار مسی، رافا سیلوا و سیمئونه نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
مهدی طارمی در کنار سه بازیکن دیگر، کاندیدای تصاحب عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ قهرمانان شد.
لائوتارو مارتینز به هشت بازی ناکامی در گلزنی پایان داده و اولین گل خود در لیگ قهرمانان این فصل را برابر بارسلونا جشن گرفت.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، بار دیگر زمینه‌ساز پیروزی این تیم در لیگ قهرمانان شدند.
پاری سن ژرمن امشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد.
لیونل مسی امشب در حالی برای پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود که امیدوار است با تداوم درخشش برای باشگاهش خود را برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در جام جهانی آماده کند.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
درچارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست مقابل تیم یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.
پس از اینکه وینیسیوس جونیور سهمیه اروپایی رئال شد، باشگاه مادریدی نام وینیسیوس توبیاس را به فهرست لیگ قهرمانان اضافه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ