ورامین-فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران از مردم برای مشکلات پیش‌آمده برای قطار تهران-پیشوا عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه دانمارک در رایزنی با همتای الجزایری خود از هتک حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ پایتخت این کشور، عذرخواهی کرد.
وزیر خارجه دانمارکی در این تماس تلفنی ضمن ابراز ناراحتی خود از حملات علیه قرآن کریم در مقابل سفارتخانه‌های برخی کشور‌های اسلامی از جمله الجزایر در کپنهاگن، عذرخواهی کرد.
محمد وکیلی بابت ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان از مردم عذرخواهی کرد.
هافبک تیم فوتبال پیکان بابت مصاحبه علیه داور مسابقه عذرخواهی کرد.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، از هم تیمی‌هایش در اینتر به خاطر حواشی و اتفاقات اخیر عذرخواهی کرده است.
کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اجرای حرکات موزون سنتی نیوزیلندی توسط بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات این فدراسیون حاضر شد، با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین (ع) به پولادگر، معاون وزیر ورزش، از وی عذرخواهی کرد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد و قبل از شروع مجمع از رفتاری که در گذشته نسبت به معاون وزیر داشت، عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.
سعید آقایی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد.
جورجیو کیه‌لینی در آستانه دربی لس‌آنجلس بین لس‌آنجلس اف.سی و لس‌آنجلس گلکسی، از ستاره تیم حریف عذرخواهی کرد.
معاون باشگاه استقلال بابت اتفاقات رخ‌داده در کمپ عذرخواهی کرد.
عذرخواهی بازار از کاربران
عذرخواهی سرمربی آمریکا از ایران بخاطر مشکل ویزا
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که صحبت های بیان شده از زبان ریکاردو ساپینتو، به دلیل تفاوت فرهنگ ها بوده است.
معاون روحانی گفت: اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد. این حداقلِ انتظار مردم بود.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
این قاتل سنگدل که به قاتل «مارمولک نشان» مشهور شد، به صراحت قتل «محمدحسین ازغدی» (دانش آموز ۱۰ ساله) را پذیرفت. طولی نکشید که با طی مراحل دادرسی و پیگیری‌های سرکار خانم عابدین زاده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و دیگر مسئولان، حکم قصاص نفس «سجاد- ر» (قاتل مارمولک نشان) صادر شد و در تیر سال ۹۷ در ملأعام به اجرا درآمد.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ