معاون باشگاه استقلال بابت اتفاقات رخ‌داده در کمپ عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
عطاالله مهاجرانی در مورد اتفاقات پاریس نوشت: واقعا ماجرای آشوب در پاریس سینمایی شد!
سرپرست باشگاه استقلال از صحبت پیرامون اتفاقات جنجالی تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان خودداری کرد، اما به نظر می‌رسد این مسئله را ساختگی می‌داند.
وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقاتی که در همایش فراگیر خودروهای کلاسیک رخ داد واکنش نشان داد.
وزیر ورزش اعلام کرد رای تعلیق آرش میراسماعیلی موقت است و ممکن است او به فدراسیون جودو بازگردد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی به اشتباهات داوری در جام تختی واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
مربی دروازه‌بانان پرسپولیس ترجیح داد با فاصله گرفتن از حواشی شکل گرفته در آخرین بازی این تیم، تمرکز شاگردانش را روی ادامه بازی‌ها قرار دهد.
در متن بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.
وزیر ورزش در واکنش به رفتار‌های اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
عضو تیم سنگنوردی ایران به اتفاقات رخ داده در مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان و از بازگشتش به ایران خبر داد.
تا دیر نشده لازم است سازمان زندان‌ها یک گزارش صادقانه و دقیق از کل و جزء ماجرا در اختیار افکار عمومی قرار دهد و گرنه این ماجرا نیز زمینه‌ساز نزاع رسانه‌ای تازه‌ای خواهد شد.
وی افرادی که در اعتراضات شرکت می‌کنند را شجاع خواند که به ادعای وی از بسیاری از جهات خسته‌اند و آماده‌اند خطر تظاهرات کردن را بپذیرند.
سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اتفاقات اخیر در کشورمان از نیرو‌های امنیتی ایران خواست تا علیه آنچه اعتراضات ضد دولتی عنوان کرده است به صورت غیر ضروری و نامتناسب از زور استفاده نکنند.
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
نادرغبیشاوی مربی گلرهای فولاد، در مصاحبه‌ای تازه به حامد لک حمله کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اتفاقات پر حاشیه بامداد امروز در خصوص انتخابات مجمع توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ