بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: شناخت خوبی از تیم ژاپن داریم و به پیروزی برابر این تیم امیدواریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلیپ بلین معتقد است که تیم‌های ملی والیبال ژاپن و ایران شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند.
ملی پوش تکواندو گفت: شناخت خوبی از حریف خود در دیدار فینال داشتم و خدا را شکر که صاحب مدال طلا شدم.
کارشناس آفریقا با بیان اینکه متأسفانه تجار ایرانی، شناخت خوبی از آفریقا ندارند و آفریقایی‌ها نیز ایران را خوب نمی‌شناسند، گفت: باید میزان صادرات و واردات خود با این کشورها را متوازن کنیم.
ملی‌پوش نوجوان ایران در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است امیر قلعه‌نویی به واسطه شناختی که از فضای تیم ملی دارد، می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: میخواهیم در تغییر نگرش به افراد دارای اوتیسم و در شناخت و احقاق حقوق شان به عنوان شهروندان جامعه، همانند دیگر شهروندان، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:میخواهیم در تغییر نگرش به افراد دارای اتیسم و در شناخت و احقاق حقوق شان به عنوان شهروندان جامعه، همانند دیگر شهروندان ، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
عضو شورای سیاستگذاری «صبح‌صادق» به حضور اصلاح‌طلبان در مناصب اجرایی نظام اشاره کرده و تاکید کرده آن‌ها از جمهوری اسلامی، شناخت خوبی دارند و «درک این نکته که نظام هرگز به دنبال خلق بحران برای خود نیست، کار دشواری به نظر نمی‌رسید»، اما اصلاح‌طلبان موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یا به روایت «صبح صادق»، «بدحالی» برخی دانش‌آموزان را به «حملات شیمیایی و بیولوژیکی همنوا با دشمنان، حوادث مدارس را دقیقا کار افراد و نهاد‌های درون نظام دانستند.»
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار هفته آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان، گفت: قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد اما می‌داند که کارش برابر این تیم راحت نیست.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی با قطر در مسابقات قهرمانی آسیا آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ۱۵ هفته از لیگ گذشته و هنوز ترکیب استقلال مشخص نیست گفت: این اتفاق به استقلال ضربه زده و سرمربی باید تا به امروز شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا می‌کرد.
قائمشهر- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با آنالیز و شناخت خوبی که از تیم نساجی داشتیم و با ترکیب خوب در زمین صاحب بهترین نتیجه ممکن برابر این تیم شدیم.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
بازیکن تیم ملی فوتبال ولز با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم ایران دارد، گفت: دنبال کسب سه امتیاز در دیدار با ایران هستیم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: شناخت خوبی از تیم حریف داشتیم و توانستیم نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید امسال دو بار با آرژانتین بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم.
امیرحسین توخته تاکید کرد که تیم ملی از هر نظر آماده حضور در مسابقات جام واگنر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ