با «سوپرمارکت مالی» بیمه البرز وام ۲۰۰ میلیونی بیمه زندگی بگیرید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آمار تعداد بنگاه‌های املاک از تعداد سوپر مارکت ها بیشتر شده و این مسئله لزوم نظارت بیشتر بر این صنف را یادآوری می کند.
حضور مالخران تبعه افغانستان هم در بازار پر رنگ شده و آن‌ها اغلب خریداران گوشی‌های آیفون سرقتی هستند. آن‌ها گوشی‌های سرقتی را در بسته‌های صد تایی به افغانستان ارسال می‌کنند. یکی از این مالخران می‌گوید: در افغانستان گوشی‌ها قابل ردیابی نیست و بازار خرید گوشی‌های سرقتی آیفون گرم است و حتی این گوشی‌ها در سوپرمارکت هم فروخته می‌شود. هر گوشی را بین سه تا ۱۰میلیون می‌خریم.
اخیرا فروشنده‌ای که صاحب سوپرمارکتی در ملبورن است، موقع باز کردن کارتن‌های تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد در میان آن‌ها پیدا کرد. بنابر آمار، از هر یک میلیارد تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد دیده می‌شود.
لحظه برخورد یک موشک به سوپرمارکت اوکراین با تصاویر یک دوربین مدار بسته ضبط شده است.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
ماریو بالوتلی پس از پنج ماه توانست برای سیون گلزنی کند و کمک کرد این تیم در زمین گراس هاپرز پیروز شود.
ماریو بالوتلی پس از پنج ماه توانست برای سیون گلزنی کند و کمک کرد این تیم در زمین گراس هاپرز پیروز شود.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
هواداران باشگاه سوئیسی سیون که ماریو بالوتلی را در اختیار دارد بعد از یک شکست سنگین در سوپرلیگ این کشور خشم خود از این ستاره ایتالیایی را با آتش زدن پیراهن او در ورزشگاه نشان دادند.
امدادگران در حال جمع‌آوری شواهدی بودند که نشان می‌داد به‌دلیل وجود سوپرمارکت در طبقه همکف، ستون‌های نگهدارنده برداشته شده است. همچنین خشم از عدم حمایت‌ها و کمک‌های دولتی رو به افزایش است. یکی دیگر از امدادگران به نام سرهات دده، موفق شد اعضای خانواده را از زیر آوار بیرون بیاورد؛ اما او تنها توانسته بود پدرش را از روی دندان‌هایش شناسایی کند
حامد لک دروازه‌بان تیم مس رفسنجان حرکتی فوق‌العاده به نمایش گذاشت.
با هدف ایجاد بستر خرید اقساطی کالاهای زود مصرف از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجرای سراسری طرح "کیف پول الماس" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
پابلو ماری، مدافع آرسنال، در شهر میلان ایتالیا درحالیکه در یک سوپرمارکت حضور داشت از سوی فردی ناشناس با ضربات چاقو مضروب شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه به طور کلی باید از انجام هر اقدامی که موجب ایجاد اخلال در ترافیک می‌شود، پرهیز شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، محدودسازی تردد ناوگان حمل بار است. بر این اساس خودرو‌های حامل بار و کالا‌های سوپرمارکتی می‌توانند از بعد ساعت ۹ صبح در سطح معابر تردد کنند. همچنین این خودرو‌ها اجازه توقف دوبل در معابر را ندارند.
ماریو بالوتلی با اف سی سیون سوئیس به توافق نهایی رسید و امروز صبح در تست‌های پزشکی این باشگاه حاضر شد.
تصاویری از غارت یک فروشگاه در لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ