مرکز راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
ارشناس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گرماب تونل کندوان و پل زنگوله - ترافیک نیمه‌سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
آخرین وضعیت راه های کشور در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد محور چالوس مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین است.
مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعی راه ها را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های «انارک» و «هزارچم» نیمه سنگین گزارش شده است.
ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جاده چالوس در محدوده پنجک، در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از ترافیک سنگین برخوردارند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده‌های سیاه بیشه، ولی‌آباد، هزارچم و حدفاصل پل دزدبن تا مجلار پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ