مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب توسط آیت الله مکارم شیرازی در روز عید غدیر برگزار شد.
یز- رئیس پلیس راهور استان یزد با اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عید غدیر گفت: از بعدازظهر جمعه تردد در محورهای منتهی به میدان امیرچقماق محدود می‌شود.
همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم بزرگترین نورافشانی پایتخت در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
اساس رسمی قدیمی شاهان می‌بایست برای نشان دادن شکوه و جلال و البته قدرت خود شتری را نحر کنند؛ اما شاهان قاجاری رسم را به شکل دیگری به اجرا درآوردند.
همزمان با عید سعید قربان ، نماز عید در مصلی‌های همه شهرهای ایران برگزار می شود. در پایتخت دانشگاه تهران میزبان نمازگزاران تهرانی است.
مسلمانان روسیه در مسکو پایتخت این کشور، مشارکت گسترده‌ای در مراسم عبادی نماز عید قربان داشتند.
یزد- نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در مراسم امروز اعلام کرد: واقعیت جامعه عمیقا مذهبی ایران اسلامی، جلوه‌های خیره کننده‌ای است که امروز در کشور مشاهده شد.
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
رئیس جمهور سوریه امروز با حضور در مسجد «حافظ اسد» واقع در دمشق، در نماز عید سعید فطر شرکت کرد.
ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد: ستاد برگزاری نماز عید فطر، از آمادگی کامل برای برگزاری مراسم در روز جمعه برخوردار است و در این فرض، مطابق احکام شرعی، اقامه نماز عید فطر، از اقامه نماز جمعه کفایت می‌کند و نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در بخش‌های سه گانه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جا به جایی رایگان شهروندان به محل برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر اعلام آمادگی کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
در این گزارش تصاویری از مراسم عید بودائیان در کشور تایلند را می بینید.
منابع بحرینی اعلام کردند، تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در بحرین منجر به لغو مراسم عید یهودی حانوکا شد.
منابع بحرینی اعلام کردند، تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در بحرین منجر به لغو مراسم عید یهودی حانوکا شد.
تظاهرات گسترده مردمی در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های صهیونیستی موسوم به «عید الانوار» یا همان «عید حنوکا» شد که قرار بود با مجوز رژیم آل خلیفه در منامه آغاز شود.
چرا یک جوان سنّی نتواند رییس‌جمهور شود؟یا چرا مسلمانان اهل سنت نتوانند مراسم عید فطر و قربان و نماز جمعه خود را در تهران در مسجدی که از خودشان بدانند و خودشان اداره کنند، برگزار کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ