به طور معمول linea alba به شکل یک خط سفید افقی ظاهر می‌شود که در امتداد فضای داخلی گونه و مقابل صفحه اکلوزال قرار دارد. صفحه اکلوزال ناحیه‌ای است که در آن دندان‌های بالایی از دندان‌های نیش گرفته تا دندان‌های آسیاب به دندان‌های فک پایین می‌رسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مونا سیربسکو، زمین‌شناس دانشگاه مرکزی میشیگان در سال ۲۰۱۸ و بعد از بررسی این شهاب سنگ گفته بود: «فوری متوجه شدم که این شی، یک چیز خاص است. این ارزشمندترین نمونه‌ای است که در زندگی‌ام چه از نظر مالی و چه از نظر علمی در اختیار دارم.»
ادن هازارد به عنوان یک هوادار به چلسی بازگشت تا بازی مقابل لیورپول را تماشا کند.
این تصویر استثنایی درخشش کمرنگ زمین در آسمان مریخ را نشان می‌دهد و اگر کمی دقیق‌تر شویم حتی می‌توان ماه را نیز در عکس تشخیص داد.
مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می‌کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
بقایای ۳۰ سانتی‌متری دندان‌های یک موجود باستانی شبیه به ماموت در ساحل کالیفرنیا پیدا شده است.
زن ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد. از دید هوش مصنوعی زن ایده آل موی بلوند با اندام انحنادار و ظاهری جدی و حتی همراه با اخم دارد.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
این شاعر و سیاستمدار که خاطرات کودکی‌اش در جزیره‌ای در کرواسی (یوگسلاوی)، در خرابه‌های به‌جا مانده از جنگ جهانی دوم شکل گرفته، همچنین درباره جنگ بالکان تحلیل‌های جالبی دارد. او رنج مردم را در جنگ، با تمام وجود درک کرده و نسبت به آن عصبانی و غمگین است.
در سریال «جیران» رعنا آزادی‌ور نقش تاج‌الدوله یکی از همسران ناصرالدین‌شاه را بازی کرده است.
از آنجا که شخصیت هر فرد مثل یک راز برای او میماند، پس میتوانید از این تست برای فاش کردن راز شخصیتی همسر یا دوستانتان استفاده کنید.
فهرست پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان منتشر شده و چند نام شوکه‌کننده در این لیست وجود دارند.
سپکت جگوار هواگرد تهاجمی ساخت بریتانیا و فرانسه است که از ابتدای دهه ۱۹۷۰ میلادی وارد خدمت ارتش‌های این دو کشور شد.
دانشمندان در خصوص شکل‌گیری، قدمت و ماندگاری حلقه‌های زحل نظر متفاوتی دارند؛ گروهی بر این باورند که حلقه‌های زحل ازلی هستند و بیش از چهار میلیارد سال پیش همراه با این سیاره شکل گرفته‌اند و زحل هرگز یک دنیای خسته‌کننده نبوده‌است. گروه دیگر بر این باورند که حلقه‌ها بسیار جوان‌تر هستند و در چند صد میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند. بر اساس این نظریه، حلقه‌ها به قدری جوان هستند که اگر دایناسور‌ها برنامه فضایی داشتند، زحل بدون حلقه را از طریق تلسکوپ‌های خود می‌دیدند.
علی دایی اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
شیمون مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه 108 فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، علاقه‌ای چندانی به همدردی با امانوئل مکرون بعد از شکست در فینال نداشت.
نوشته جالبی روی کفش‌های لیونل مسی در جام جهانی خودنمایی می‌کند.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
سرمربی تراکتور در بازی مقابل نفت MIS برخلاف عادت همیشگی خود، کنار زمین یک مربی آرام و متفکر نبود.
رئیس اتحادیه جهانی در واکنش به این موضوع گفت: ورزش ما را متحد می‌کند، چه در برد و چه در باخت باید بدانیم رفاقتی وجود دارد که از همه چیز متمایز است
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا شب گذشته سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ