گلر سوییسی بایرن مونیخ پیش از شروع بازی از سوی مدیران تیم سابقش مورد تقدیر قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان چلسی پیراهن این تیم با نام و شماره کوین دورانت، ستاره NBA، را به او هدیه دادند.
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از دریافت یک هدیه غیرمنتظره از خنده منفجر شد.
محمدامین حزباوی با جدایی از اردوی تیم امید راهی دوحه شد تا قراردادش با السد را نهایی کند.
سنگابش را نادر غنیمت گرفت و خشت‌های طلایی‌اش را اسماعیل خان هدیه داد. به همین خاطر، هم به سقاخانه نادری معروف است و هم به اسماعیل طلا.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
کریستیانو رونالدو یک ساعت 92 هزار پوندی هدیه گرفته که بیست و شش الماس سفید روی آن کار شده است.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس برای توقف تجاوز به غزه با سران مصر و قطر تماس گرفت.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی جام جهانی تصمیم گرفت که تلفن همراه مدل "آیفون" با قاب اختصاصی و از جنس طلا با مجموع ارزش 175 هزار پوند را به بازیکنان و کادر فنی آلبی سیلسته هدیه بدهد.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
بریتانیا تعدادی از سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) را برای پشتیبانی از اوکراین توسعه داده و آزمایش کرده است. در میان این پهپاد‌ها یک پهپاد انتحاری قرار دارد که با فناوری چاپ سه‌بعدی تولید می‌شود و به عنوان بخشی از برنامه توسعه سریع برای جلوگیری از حمله روسیه به اوکراین در نظر گرفته شده است.
سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
یک بابانوئل با حضور در جبهه‌های جنگ اوکراین به نیرو‌های ارتش اوکراین گلوله‌های خمپاره هدیه داد تا از آن‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنند. این فرد به همراه یک زن که لباسی شبیه خرگوش عید پاک به تن داشت مورد استقبال نیرو‌های اوکراینی قرار گرفت. بسیاری از نیرو‌ها به از دیدن بابانوئل خوشحال شدند و او حتی موفق شد سوار یک تانک شود.
خرم‌آباد- شب یلدا برای لرستانی‌ها از دیرباز همراه با برگزاری آئین‌های بومی بوده است که برخی از آن‌ها همچنان زنده هستند و اجرا می‌شوند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور تبریک گفت.
الناز رکابی پیش از این با عادل فردوسی‌پور ملاقات داشته و کتاب هنر خوب زندگی کردن با ترجمه مجری سرشناس فوتبال در تلویزیون ایران که چندین سال اخیر ممنوع‌الکار است، هدیه گرفت.
حسین طالب لو خاطره جالبی از علی دایی در تمرین تیم ملی گفت.
۱۸ شهریور سال گذشته مرد طلافروشی در شرق تهران با پلیس تماس گرفت و از سرقت یک رشته زنجیر و پلاک طلا از مغازه‌اش خبر داد: ساعت حدود ۸ شب بود که دو زن وارد مغازه‌ام شدند و به بهانه خرید هدیه تولد، از من خواستند طلا‌های مغازه را به آن‌ها نشان دهم. دقایقی در مغازه بودند و بعد هم بدون خرید طلا مغازه را ترک کردند. اما بعد از رفتن آن‌ها متوجه سرقت شدم.
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
متهم گفت: معمولاً سه یا چهار نفری سوار پژوی من که پلاکش مخدوش بود برای سرقت می‌رفتیم و فقط دلار، سکه و پول سرقت می‌کردیم. هر چه از سرقت به دست می‌آوردیم تقسیم می‌کردیم، گاهی برخی از سکه‌ها یا طلا‌ها را به افراد نیازمند یا دوستان‌مان هدیه می‌دادیم. اما این اواخر یکی از همدستانم مخالف این کار شد و دعوا با او باعث لو رفتن‌مان شد.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
کارشناس فوتبال گفت: تغییراتی که سرمربی استقلال در نوع تاکتیک و ترکیبی که انجام داد باعث شد تا آبی پوشان اولین سه امتیاز را در لیگ بیست و دوم کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ