کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهزاد غلامپور وضعیت حال حاضر استقلال را فاجعه قلمداد کرد.
مادرم آبروی ما را برده بود
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی، صعود نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی، صعود نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
سید غنی نظری خانقاه، نماینده کوثر و خلخال در مجلس گفت: واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس باید شفاف شود. آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟ گفتم به والله نگرفته‌ام./ خبرگزاری دانشجو
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، پس از شکست خانگی برابر میلان و از دست رفتن رؤیای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد از هواداران عذرخواهی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئال مادرید قصد دارد به این سادگی از اظهارات خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، عبور کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش تندی نسبت به بیانیه سازمان خصوصی‌سازی داشت.
یکی از دلایل استقبال عمومی از شامپو این است که باعث رسوب ناخالصی‌های آب روی موها نشده و در نتیجه موها خشک و کدر به نظر نمی‌رسند و از سوی دیگر کف بیشتری ایجاد می‌کند که به لحاظ روانی تصور پاکیزگی بیشتر به مصرف کننده می‌دهد. واقعیت این است که برای شستن موها، آب به تنهایی کافی است و نیازی به کف فراوان و چنگ زدن موها ندارید.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
کاهش بارندگی‌ها در استان تهران حالا باعث شده که دست درازی به آب‌های زیر زمینی هر روز بیشتر و بیشتر شود. بر اساس آنچه محمدرضا بختیاری مدیرعامل سابق آب و فاضلاب تهران گفته هم اکنون چیزی حدود ۶۰ درصد آن مصرفی پایتخت از منابع زیر زمینی و تنها ۴۰ درصد آن از آب‌های سطحی تامین می‌شود.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خانواده شهید همدانی دیدار کرد و گفت: آن شهید با دلسوزی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.
هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید که نمایش خوب تیم در هفته های ابتدایی، کار آنها را برای حفظ این روند سخت تر کرده است.
دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: بنا همان آقایی است که 4 طلای جهانی و ٣ طلای المپیک برای ایران آورد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر استفاده از ظرفیت اعتبار بزرگان برای ترویج صلح و سازش تاکید کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید شکست برابر پیکان لازم بود تا به خودشان مغرور نشوند.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ