معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی جذب ۴ میلیون دانش آموز یعنی ۲۰ درصد دانش آموزان را در پایگاه‌ها تابستانی داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی جذب ۴ میلیون دانش آموز یعنی ۲۰ درصد دانش آموزان را در پایگاه‌ها تابستانی داریم.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت اریکسون ۲.۳ میلیارد کرون معادل ۲۲۰ میلیون دلار برای جریمه پیش بینی شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا مربوط به پرونده پرداخت رشوه از سوی این شرکت به گروه تروریستی داعش در عراق کنار گذاشته است.
به گفته مقام‌های طالبان، پیش‌بینی شده که استخراج نفت از این حوزه به شکل پلکانی از ۲۰۰ تن به ۱۰۰۰ تن و سپس تا ۲۰ هزار تن در روز افزایش پیدا کند. همچنین براساس این قرارداد، شرکت سرمایه‌گذار چینی طی یک سال ۱۵۰ میلیون دلار و طی سه سال آینده ۵۴۰ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در مجموع عمر این قرارداد ۲۵ سال درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
رئیس مرکزراهبردی شرکت ملی گاز گفت: پیش بینی مصرف گاز برای روز جاری ۵۹۰ تا ۶۰۰ میلیون مترمکعب است که نسبت به شنبه گذشته که ۵۴۰ میلیون متر مکعب بود که افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز را نشان میدهد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از پیش‌بینی برای افزایش مصرف گاز کشور در بخش خانگی به روزانه ۶۵۰ میلیون مترمکعب در دی‌ماه امسال خبر داد.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال 1401 به رکورد تولید 55 قطعه در سال خواهد رسید.
خودروهای خودران اغلب در آب و هوای بد دچار مشکل می‌شوند، اما شرکت وایمو با استفاده از تاکسی‌های خودران خود به دنبال پیش بینی دقیق و آنی آب و هوا است.
شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.
استاندار کربلا پیش بینی کرد که ۲۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در مراسم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.
سخنگوی دولت گفت: پیش بینی شده ۵ میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی سالانه به ۹۰ میلیون تن رسیده و پیش‌بینی می‌شود از محل صادرات این محصولات ۱۸ میلیارد دلار ارز برای کشور به دست آید.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال ۹ میلیون مسافر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شود.
شهردار تهران گفت: پیش بینی می‌شود که در مراسم اربعین امسال ۵ میلیون زائر ایرانی شرکت کنند.
شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده خرید تضمینی گندم از مرز ۷ میلیون تن عبور کند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ