اگر بخواهیم رنگ خاکستری را که به طور سنتی زیرمجموعه رنگ آبی قرار می‌گیرد را در یک دسته جدا قرار دهیم، این رنگ در صدر فهرست نادرترین رنگ‌های چشم قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نمونه از نادرترین مار‌های آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپا‌های غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
یک نمونه از نادرترین مارهای آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپاهای غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
یک BTM-۳ می‌تواند یک خندق در عمق یک و نیم متر و عرض تقریبا یک متر با سرعت ۷۳۱متر در ساعت حفر کند، این سرعت برای حفاری بسیار سریع است.
سمندر مکزیکی یا اکسولوتل، جانوری دوزیست است که به ماهی راه‌روندهٔ مکزیکی نیز معروف است. سمندر مکزیکی کاملاً وابسته به آب است. این جانور می‌تواند قسمت‌های آسیب‌دیده بدنش را احیا کند یا در صورت قطع شدن آن اعضاء، دوباره آن را اضافه کند.
از سبز گرفته تا قرمز، چند رقیب مدعی نادرترین رنگ چشم در جهان هستند.
تلسکوپ جیمز در یک اکتشاف دیگر دوردست ترین و کم نورترین کهکشان به نام JD۱ را رصد کرده است.
یک کارخانه تولید بستنی ژاپنی، برای تولید نوعی بستنی با طعم خاص، از نادرترین مواد خوراکی دنیا استفاده کرده تا جایی‌که قیمت تمام شده هر بستنی به ۶۶۹۶ دلار رسیده است.
ناب‌ترین لحظات لیگ برتر در فصل بیست و یکم در هفته پایانی به بقای نفت آبادان می‌رسد.
چمن ورزشگاه یادگارامام با یکی از نازلترین کیفیت‌های ممکن میزبان آخرین دیدار خانگی سرخپوشان تبریزی خواهد بود.
محققان دانشگاه ناگویا نازک‌ترین نانوورق‌ از جنس نانوذرات باریم تیتانات ساختند.
پروفسور دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی از نامدارترین پزشکان ایرانی، متولد سال ۱۳۳۷ هجری شمسی در شهرستان رامهرمز است. او اینک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد. او قید شهروندی و امکانات آمریکا را به نفع مردم خوزستان زد.
صاحبنظران جنگ‌های هوایی، او را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده‌اند؛ چنانکه شهید تیمسار فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی‌دراز، میمک، دشت‌ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید: " او غیرممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمودند: " او آمرزیده است".
رودیوم به عنوان نادرترین فلز گروه پلاتین، تقریباً ۰.۰۰۰۰۳۷ بخش در میلیون در پوسته زمین وجود دارد، در حالی که طلا با فراوانی حدود ۰.۰۰۱۳ بخش در میلیون یافت می‌شود. رودیم که عمدتاً در آفریقای جنوبی و روسیه تولید می‌شود، می‌تواند به‌عنوان محصول جانبی پالایش سنگ‌های مس و نیکل، که حاوی حداکثر ۰.۱ درصد از این فلز گرانبها هستند، تولید شود. سالانه حدود ۱۶ تن رودیم تولید می‌شود.
با دیدن چشمان زرد روشن، ابرو‌های سنگین و گوش‌های افقی آنها، ممکن است فکر کنید این پرنده، یکی از بدخلق‌ترین جغد‌های روی زمین است. جغد‌های ماهی‌خوار قهوه‌ای یکی از نادرترین جغد‌های ایران هستند و به همین دلیل در فهرست گونه‌های پرندگان حفاظت شده کشور قرار دارند. این پرنده شب زنده‌دار در سوراخ‌های درختان یا دیواره‌های سنگی، اغلب در کنار رودخانه‌های کم عمق، لانه می‌سازد. روستای بهشتی پامنار در استان فارس یکی از بهترین نقاط برای جستجوی این نوع جغد زیبا است.
در بسیاری از منظومه‌های سیاره‌ای، سیاره‌ها تمایل دارند به همسایگان خود شباهت داشته باشند. به عنوان مثال، اگر سه سیاره وجود داشته باشند که به دور یک ستاره می‌چرخند، همه آن‌ها تمایل دارند که اندازه و جرم مشابهی داشته باشند.
آرامگاه توت‌عنخ‌آمون، از نامدارترین فراعنه و یازدهمین فرعون مصر باستان یکصد سال پیش کشف شد و از آن زمان تا به امروز و به‌رغم کشفیات بیشتر همچنان رازآلود و رمزآلود باقی مانده است.
با اینکه انسان‌ها اولین عامل انقراض این مارها هستند، اما در عین حال می‌توانند باعث نجات یافتن آنها نیز بشوند. در بسیاری از موارد، به دنبال دخالت و حفاظت انسان‌ها از این مارهای نادر، جمعیت آنها رشد فوق‌العاده‌ای داشته است.
این اسکلت یکی از کاملترین انواع فسیل‌های دایناسوری در جهان است. حدود ۹۵ درصد از این اسکلت در ۱۵۵ میلیون سال بعد از زندگی دایناسورها به خوبی باقی مانده است.
تمساح‌های سفید به آلبینیسم مبتلا هستند، یک ناهنجاری مادرزادی، که در نتیجه فقدان کامل رنگدانه تیره به نام ملانین ایجاد می‌شود. با این حال، تمساح‌های مبتلا به این بیماری کاملا سفید نیستند و رنگ زرد کمرنگی دارند.
دبیر شورای ائتلاف در روزهای گذشته شاهد بی نظیرترین هجمه و عملیات رسانه‌ای و تخریب علیه کشور از سوی دشمنان بودیم.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که پاری سن ژرمن کمترین میزان دوندگی را بین 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ