یک نمونه از نادرترین مار‌های آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپا‌های غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نمونه از نادرترین مارهای آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپاهای غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
تام ریچاردسون، ژئوفیزیکدان در مرکز باستان‌شناسی وسکس می‌گوید: «جستجو برای مکان دفن فیل‌های ویکتوریایی کار معمول ما نیست، اما قبری با آن اندازه احتمالاً حفره بزرگی به جای می‌گذارد و بدون شک با تجهیزات رادار نفوذی زمینی که از آن استفاده خواهیم کرد، قابل شناسایی خواهد بود!»
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
هوش مصنوعی این بار سراغ تعدادی از سیاستمداران سرشناس جهان رفته و لباس کار بر تن آن‌ها کرده است. از رهبر کره شمالی گرفته تا پوتین و اوباما اینجا حضور دارند.
تصاویر ارسالی از سوی رسانه ها نشان می دهد که پلیس پاکستان در تلاش برای بازداشت «عمران خان»، با هواداران وی درگیر شده است.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
در سال ۱۲۰۳ زمانی که فیلیپ دوم، پادشاه فرانسه، برای تصرف کوه تلاش کرد، بخشی از صومعه در آتش سوخت. وی با پرداخت هزینه ساخت صومعه‌ای که به نام La Merveille (شگفتی) شناخته می‌شود، این مساله را برای راهبان جبران کرد.
توبی شلدون ۵ سال و نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای شبیه شدن به جاستین بیبر صرف کرده است. او که خود نیز به عنوان آهنگساز در عرصه‌ی موسیقی فعالیت دارد، برای تبدیل کردن چهره اش به این خواننده‌ی مشهور از فیلر صورت استفاده کرده و بر روی چانه و پلک هایش جراحی زیبایی انجام داده است.
بیست نفر از کوهنوردان و فعالان محیط زیست در هوای بسیار سرد، برای علوفه رسانی به حیات وحش گرفتار در برف، به جای کوله پشتی، پِرِس‌های علوفه خشک را تا ارتفاعات منطقه حفاظت شده شیدا رساندند.
یکی از عناصر تاثیرگذار در محبوبیت مرورگر کروم گوگل، موتور ترجمه سریع و دقیق وب‌سایت‌ها بوده و با تلاش این شرکت برای توسعه این قابلیت، به زودی، ترجمه متن داخل تصاویر هم راحت‌تر خواهد شد.
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
به نظر می‌رسد که دولت عراق با برگزاری مسابقات فوتبال جام خلیج فارس در بصره تلاش می‌کند، بر شرایط عادی و ثبات و امینت در این کشور تاکید ورزد و روابط خود با کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس را بهبود ببخشد.
دولت جدید پرو روز چهارشنبه در تلاش برای آرام کردن اعتراضات خشونت آمیز به برکنار پدرو کاستیلو وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد.
شغل‌های جاده‌ای امروزه دیگر کم کم مورد قبول همگان قرار گرفته‌است و مردم سعی می‌کنند با کار و تلاش و کسب روزی حلال معیشت خود را بگذرانند. در مقایسه با دو دهه گذشته، اکنون شغل‌ها جاده‌ای رشد کرده‌است و این شغل‌ها بسیار متنوع‌تر شده و علاوه بر خیابان‌ها، در جاده نیز کشیده‌شده است.
صهیونیست ها در دهه گذشته با دیپلماسی عمومی و رسانه ای بسیار تلاش کرده اند برای خود در جامعه عربی ومنطقه پرستیژ کسب کنند، اما خارج از توافقات دیپلماتیک، با واقعیت متفاوت و تلخی روبرو شده اند.
صهیونیست ها در دهه گذشته با دیپلماسی عمومی و رسانه ای بسیار تلاش کرده اند برای خود در جامعه عربی ومنطقه پرستیژ کسب کنند، اما خارج از توافقات دیپلماتیک، با واقعیت متفاوت و تلخی روبرو شده اند.
ساکنان روستا‌های خرسون که بر اثر حملات ارتش روسیه تخریب شده تاکید کردند که با حمایت دولت تلاش خواهند کرد تا خانه‌های تخریب شده را بازسازی کنند.
روز گذشته ده‌ها نفر همزمان با برگزاری اولین جلسه پارلمان لبنان پس از مدت‌ها، تجمع و تظاهرات کردند و قصد داشتند با ورود به منطقه سبز بغداد، ضمن اشغال دوباره پارلمان، مانع برگزاری جلسه پارلمان شوند.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از سه روز درگیری به توافقی برای آرام سازی اوضاع دست یافتند و به موجب آن قرار شد گذرگاه های غزه از صبح امروز بازگشایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ