با اعلام آمادگی چند باشگاه مطرح برای جذب هری کین، دو مانع بزرگ سر انتقال او وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از علاقه بایرن مونیخ به وویژیک شزنی، یوونتوس در تلاش است برای جایگزینی این دروازه‌بان، جانلوئیجی دوناروما را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد.
بایرنی ها از نحوه جدایی لوکاس هرناندز مدافع میانی فرانسوی و پیوستنش به پی اس جی در این تابستان اصلا راضی نیستند.
هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن از خرید لوکاس هرناندز راضی نیستند و به این مدافع بایرن مونیخ گفته‌اند، در پاریس کسی از او استقبال نمی‌کند.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، روند تمدید قراردادش را متوقف کرده و گفته می‌شود پیشنهاد پاری سن ژرمن نظرش را جلب کرده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید فرهنگ باشگاه بایرن با دو باشگاه قبلی او چلسی و پی‌اس‌جی متفاوت است.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ در دیدار اخیرش با پی‌اس‌جی برنامه‌ای ویژه بر ضد کیلیان امباپه داشت ولی کینگزلی کومان این نظرات را رد کرده و می‌گوید باواریایی‌ها امباپه را عمدا هدف نمی‌گرفتند.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
یازده بازیکن منتخب گالتیه و ناگلزمان برای نبرد مرگ و زندگی در آلیانز آرنا اعلام شد.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
بایرن مونیخ امشب در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم رفت و درحالیکه از دقیقه هشتم 10 نفره شده بود در نهایت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد.
با وجود غلبه بر پی‌اس‌جی در پاریس اکثر ستاره های بایرن مونیخ معتقدند که هنوز کار تمام نشده و بازی سختی در دور برگشت دارند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار تیمش با بایرن مونیخ گفت امباپه اگر فردا به میدان برود برای بازی کردن در زمین خواهد بود و نه ترساندن حریف.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار با بایرن مونیخ به همراه کریستوف گالتیه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت تیمش برای این دیدار آماده است.
در حالی که دو روز به دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باقی مانده، کیلیان امباپه، امروز در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و دویدن را آغاز کرد.
کیلیان امباپه پس از شکست دیشب پی‌اس‌جی برابر موناکو و در آستانه بازی با بایرن در لیگ قهرمانان، تیم را دعوت به اتحاد کرد.
طبق ادعای تله فوت، لیونل مسی و مارکو وراتی می‌توانند سه‌شنبه شب پی‌اس‌جی را در بازی برابر بایرن مونیخ همراهی کنند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش باید برای بهبود شرایط تلاش کند و عصبانی شدن کمکی به آنها نمی‌کند.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید لیونل مسی در دیدار پی‌اس‌جی مقابل مارسی با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه شده و ممکن است دیدار با بایرن در لیگ قهرمانان را از دست بدهد
یک رسانه فرانسوی می‌گوید لیونل مسی در دیدار دیشب پی‌اس‌جی مقابل مارسی با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه شده و ممکن است دیدار با بایرن در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.
یک نشریه اسپانیایی می‌گوید کیلیان امباپه در صورت شکست پی‌اس‌جی از بایرن مونیخ و حذف این تیم از چمپیونزلیگ خواهان ترک این تیم فرانسوی خواهد شد.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش می تواند پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان حذف کند.
مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مورد تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان صحبت کردند.
قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد و هر 16 تیم مرحله یک هشتم رقبای خود را شناختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ