علائم متداول سرفه خشک، عبارتند از؛ تهوع، خس خس، استفراغ، تورم غدد لنفاوی، صدای خشن، سردرد، گلو درد و درد)، گرفتگی بینی. علائم کمتری نیز وجود دارد، مانند خستگی، درد مفاصل، تنفس بدبو، از دست دادن اشتها، خونریزی لثه، کاهش ناخواسته وزن و اسهال؛ به طور معمول، ۷تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا از شر سرفه خشک خلاص شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
در طول تاریخ از خواص سیر استفاده‌های درمانی گوناگونی شده است. سیر دارای ترکیبی به نام آلیسین (Allicin) است که تاثیر آنتی‌باکتریال بسیار قوی دارد. برای درمان دندان درد با سیر باید یک حبه سیر تازه را خرد کرده و به آن نمک اضافه کنید؛ سپس ترکیب به دست آمده را روی دندانی که درد می‌کند قرار دهید.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
حتی دل درد‌های کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد.
مطالعات محققان دانشگاه تهران که در همکاری با محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است، نشان داد که درمان هایپرترمیا با کمک نانوذرات به طور قابل توجهی توانست رشد تومور را مهار کند.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
بی‌اختیاری ادرار مشکل اعصاب خردکن هزاران نفر در ایران است! این بیماری می‌تواند زندگی شخصی، کاری و حتی ورزش کردن و تفریح‌تان را مختل کند. در ادامه مطلب با نکاتی در ارتباط با کنترل بی اختیاری ادرار در زنان و مردان همراه ما باشید.
محققان دانشگاه نانجیانگ طی یک پژوهش سعی کردند با ترکیب دو روش دیابت نوع دوم را درمان کنند.
تعدادی از اسپری‌های بینی ممکن است باعث خشکی بینی شوند، مخصوصا زمانی که روز‌های زیادی از آن‌ها استفاده میشود. این اسپری‌ها ممکن است اثر نامطلوب داشته باشند که شما را مجبور به استفاده برای مدت زمان طولانی میکندواگر بیشتر از ۳ الی ۴ روز به اسپری بینی نیاز داشتید بهتر از با پزشک خود مشورت کنید.
مقداری زنجبیل امتحان کنید این گیاه بعنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع شناخت شده، زنجبیل پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
درمان دیسک گردن به واسطه تکنیک های کایروپراکتیک می‌تواند صورت پذیرد. این تکنیک ها بدون استفاده از روش های جراحی می باشد و به هیچ عنوان تهاجمی نیست.
مقداری زنجبیل امتحان کنید، زنجبیل می‌تواند به عنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع باشد، این ریشه گیاهی پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
بیماری کبد چرب غیرالکلی تقریباً ۳۰ درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که تنها ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته می‌تواند به کاهش چربی‌های خطرناک اطراف این بافت حیاتی بدن کمک کند.
یک جراح مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص روش‌های نوین جراحی مغز توضیحاتی ارائه داد.
یبوست قطعاً قابل درمان است، اما هم کودک و هم والدین باید تلاش زیادی برای رفع آن کنند.
یک ویروس خطرناک که در نوع شدید یا خفیف می‌تواند کشنده باشد! این بیماری از یک سرماخوردگی ساده شروع می‌شود البته در کنار علائم مشترک با سرماخوردگی نشانه های خاص‌تری هم دارد.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
لرز کردن معمولا یکی از نشانه‌های رایج کاهش درجه حرارت بدن است، در واقع به عنوان یک مکانیسم دفاعی، برای گرم نگه داشتن بدن به شمار می‌رود. هیپوترمی مساله‌ای شناخته شده است، بنا براین مهم است که با علائم و درمان آن آشنایی داشته باشید.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به دستیابی به روشی شدند که با استفاده از یک پپتید نوترکیب به درمان هدفمند سلول‌های سرطانی کبد کمک می‌کند.
محققان روشی نوین برای درمان عفونت های باکتریایی پوست ابداع کرده اند.
محققان سوئدی به تازگی به جایگزینی برای قرنیه چشم پیوندی دست یافته اند. آن‌ها از کلاژن خالص پوست خوک، یک نسخه مهندسی زیستی شبیه پروتئین موجود در قرنیه انسان ساخته اند. این قرنیه به راحتی قابل دسترسی خواهد بود و ماندگاری طولانی تری نسبت به قرنیه اهدایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ