اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
خود انقلاب منجر به خرابکاری می‌شود، اما هدف‌های انقلابی را نه با آدم‌کشی بلکه با روش‌های اصولی و اجرای برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌توان به دست آورد؛ چنانکه اروپای غربی آن را به دست آورده است. به‌گونه‌ای که محافظه‌کار‌های اروپای غربی هم تحت تاثیر اصلاحات سوسیالیستی قرار گرفتند و اجرای بهداشت نسبتاً رایگان در انگلیس عقاید دست‌راستی‌ها و محافظه‌کار‌ها نبود، بلکه باور سوسیالیستی بود که به اجرا درآمد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست پاکستان عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیای مرکزی را به دست آورد.
مقامات ناسا در بیانیه‌ای اعلام کردند: با مشاهده‌ی سیاره سرخ در طول موج‌های فرابنفش، دانشمندان می‌توانند درکی از جو مریخ به دست آورند و ویژگی‌های سطح آن را به روش‌های قابل توجهی مشاهده کنند.
روز گذشته اتفاقی که برای عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی طی روزهای اخیر افتاده بود، در ورزشگاه دستگردی اکباتان تکرار شد.
جک گریلیش، در غم از دست دادن دوست صمیمی خود، روزهای ناراحت کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد.
گری نویل می‌گوید مائوریسیو پوچتینو در صورت انتخاب شدن به عنوان سرمربی چلسی با توجه به بازیکنانی که در اختیار می‌گیرد فصل بعد نتایج درخشانی به دست خواهد آورد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز گفت: دست داشتن کی یف در قتل «تاتارسکی» گواهی بر استفاده آن ها از روش های تروریستی است.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی قطر در فیفادی اخیر برای اولین بار پیراهن آلبی‌سلسته را به تن کرد و با این پیراهن دو پیروزی دیگر به دست آورد تا روزهای سخت خود در پاریس را فراموش کند.
در شرایطی که در کشور با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با مدیریت مصرف و جلوگیری از مصارف غیرضروری مانع از هدر رفت آب شویم.
علی علیپور، ستاره ایرانی تیم ژیل ویسنته شب گذشته با مصدومیتی زودهنگام زمین بازی را ترک کرد.
موضع فدراسیون فوتبال در قبال سرمربی آینده تیم ملی هنوز روشن نشده است.
به عقیده کارشناسان با اعلام سیاست تثبیت نرخ ارز، موقتاً اقبال نسبت به سهام دلاری کاهش یافته و سمت سهام ریالی متقاضی بیشتری دارد، بدین ترتیب فعلا و روزهای آینده نبض مثبت بازار سرمایه در دست سهام‌های ریالی است.
نفت مسجدسلیمان بدترین روزهای خود را در لیگ برتر سپری می‌کند و می‌توان گفت این تیم در بحران فرو رفته است.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
میلاد سرلک این روزها به طور اختصاصی تمرین می‌کند و امیدوار است به دربی پایتخت برسد.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟
اگر از یکسو، شعارهای تند و خشمگینانه ثمری نمی دهد، اما مجموعه نظام هم باید گفت و گو با بخش های مختلف ملت را آغاز کند و شنیدن درد ایشان و در صورت لزوم معذرت خواهی از آنان را -که مدت مدیدی است کمرنگ و فراموش شده-ییاموزد. طبیعی است که نتیجه این گفتگو نه ادامه «انعطاف ناپذیری در برخی روش ها و ارزش ها»، و نه مطابق با خواسته های تند ساختارشکنانه خواهد بود. و از همین گفت و گوهاست که میزان مجاز انعطاف و تعریف ساختارشکنی به دست می آید.
مهدی شیری پس از سپری کردن روزهای سخت در دوران فوتبالش دوباره روحیه خود را به دست آورده است.
بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تیم ملی برای رامین رضاییان بهترین اتفاق ممکن بود چرا که بعد از دو سال دوری از تیم ملی بار دیگر به کمپ تیم های ملی برگشت.
رئیس جمهور فرانسه امروز اعلام کرد: امیدواریم در روزهای آینده به توافق با ایران دست یابیم.
رئیس جمهور فرانسه امروز اعلام کرد: امیدواریم در روزهای آینده به توافق با ایران دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ