فرانسه از آزمایش موشک مافوق‌صوت «وی-مکس» برای اولین بار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اولین بار فرانسه و ژاپن با هواپیماهای جنگی خود رزمایش مشترکی را برگزار می‌کنند.
هروه رنار فردا در اولین مسابقه رسمی خود در تیم زنان فرانسه، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی 2023 برابر جامائیکا قرار خواهد گرفت.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
ملکه ایتالیایی فرانسه، به پخت شیرینی‌های ایتالیایی علاقه زیادی نشان می‌داد و برای اولین بار دستور پخت شیرینی ماکارون را به آشپز‌های دربار داد و به این صورت پای ماکارون به فرانسه باز شد و شیرینی‌پز‌های فرانسوی کم کم با پخت ماکارون آشنا شدند.
ملی‌پوشان والیبال ایران امروز  اولین جلسه تمرینی خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند.
کوین یامگا کار درمان خود را آغاز کرده است.
کافه نادری نخستین کافه رستورانی بود که غذا‌ها و نوشیدنی‌های فرنگی را وارد ایران کرده و برای نخستین بار پایتخت نشینان طعم کافه گلاسه، قهوه ترک، قهوه فرانسه، یونانی را چشیدند. علاوه بر آن نخستین غذا‌های فرنگی مانند: بیف استراگانوف، بیفتک و شاتوبریان و ... در این کافه به مشتریان ارائه شد. از سال‌های ۱۳۱۵ و ۱۳۲۰ به بعد کافه نادری معتبرترین پاتوق روشنفکران معاصر شد و افرادی مانند:صادق هدایت، سیمین دانشور، احمد فردید، نیما یوشیج، جلال آل‌احمد، نصرت رحمانی، احمد شاملو و... پای ثابت این کافه شدند.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
هروه رنار، سرمربی جدید تیم ملی زنان فرانسه کاپیتان تیمش را انتخاب کرد.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
سابیتزر از اشتیاق بالای خود برای حضور در ترکیب منچستریونایتد و بازی کردن زیر نظر تن هاخ خبر داد.
در نخستین دیدار از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان تیم فرانسه توانست مقابل لهستان به برتری برسد.
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
ملی‌پوش ایرانی فاینورد در جریان شکست تیمش برابر رن فرانسه یک نیمه به میدان رفت.
انگلیس و فرانسه برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در دیداری از دور حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت.
تکلیف اولین تقابل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر مشخص شد و طی آن هلند و آرژانتین در تقابلی نوستالژیک به مصاف هم خواهند رفت.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
تیم فرانسه با پیروزی مقابل دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
در فرانسه معتقدند کریم بنزما به بازی نخست خروس ها در جام جهانی برابر استرالیا نخواهد رسید.
محمدجواد معنوی نژاد امروز در ترکیب تیم پویتوین فرانسه به میدان خواهد رفت.
پاری سن ژرمن برای اولین بار در رقابت های این فصل لیگ فرانسه از حریفش عقب افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ