مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری ۵۳ پروژه فرودگاهی به ارزش ۹ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال در ۲۷ فرودگاه کشور در ایام دهه فجر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵۳ مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و آینده بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز فلسطینی این مدارس در هاله‌ای از ابهام است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۰ تیرماه به ۳۹۴ هزار متقاضی وام ازدواج و فرزند قریب به ۵۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
باشگاه سپاهان اصفهان برای خرید قطعی پیام نیازمند دروازه‌بان خود از باشگاه پورتیموننزه، مبلغی در حدود ۵۳ میلیارد تومان به باشگاه پرتغالی پرداخت کرده است!
روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
امروز از ۸۰۰ دستگاه خودروی ثبت سفارش شده در گمرک، ۵۳ دستگاه خودرو خارج شده است و مابقی خودروها نیز در انتظار ترخیص هستند.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۵۳ هزار و ۲۸۶ میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای ۵۳ هزار طرح عمرانی و زیربنایی در کشور خبر داد.
رسانه‌های چینی اعلام کردند در پی ریزش معدنی در مناطق شمالی این کشور شماری ناپدید شدند و ۶ نفر نیز جان باختند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیستم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۵۳ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات جستجو و نجات در مناطق زلزله زده بی وقفه ادامه دارد.
رقابت‌های جام‌حذفی تنیس بانوان با حضور ۵۳ تیم در زمین‌های مجموعه المپیک کیش آغاز شد.
استرالیا از امروز میزبان اولین گرند اسلم تنیس در سال جدید خواهد بود.
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه ای به بهانه بازسازی شبکه برق اوکراین اعلام کرد که واشنگتن ۵۳ میلیون دلار دیگر به کی یف اختصاص داده است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از لایروبی و پاکسازی بیش از ۵۳ هزار متر از شبکه اصلی و فرعی آب‌های سطحی منطقه همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی خبر داد.
برخی رسانه‌ها از سقوط یک فروند هواپیمای تجاری با ۵۳ نفر در دریاچه ویکتوریا در کشور تانزانیا خبر می‌دهند.
برخی رسانه‌ها از سقوط یک فروند هواپیمای تجاری با ۵۳ نفر در دریاچه ویکتوریا در کشور تانزانیا خبر می‌دهند.
یک نهاد حقوق بشری در بیانیه ای از صدور حکم اعدام برای ۱۵ زندانی آزادی بیان در عربستان خبر داد که شمار افراد در معرض اعدام در این کشور را به ۵۳ نفر می رساند.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) میزبان دادوستد ۵۳ کیلوگرم شمش طلا بود.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از انتقال هوایی مصدوم ۵۳ ساله در ارتفاعات بره سر خبر داد و گفت: این فرد بر اثر سقوط از درخت به شدت مصدوم شده بود.
سخنگوی دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی به مناسب پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیدن مسجد الاقصی گفت که این آتش تا زمان آزادی قدس و مسجد الاقصی از دست صهیونیست ها شعله ور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ